تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802979087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در آستانه سومین سالگرد انقلاب بحرین صورت گرفت فراخوان14فوریه بحرین برای نافرمانی مدنی فراگیر/ "حمد" در وضعیت بسیار بدی قرار داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در آستانه سومین سالگرد انقلاب بحرین صورت گرفت
فراخوان14فوریه بحرین برای نافرمانی مدنی فراگیر/ "حمد" در وضعیت بسیار بدی قرار داد
جنبش یاران 14 فوریه بحرین برای برگزاری نافرمانی مدنی فراگیر و اعتصاب عمومی سه روزه در سومین سالگرد انقلاب مردمی این کشور فراخوان داد.

خبرگزاری فارس: فراخوان14فوریه بحرین برای نافرمانی مدنی فراگیر/ "حمد" در وضعیت بسیار بدی قرار داد


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه جنبش یاران 14 فوریه بحرین، این جنبش در فراخوان خود از مردم خواست تا "نافرمانی مدنی فراگیری" را از 13 تا 15 فوریه جاری در سومین سالگرد انقلاب این کشور برگزار کنند. در این فراخوان آمده است: جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین از مردم انقلابی بویژه زنان آزاد و مقاوم می خواهد تا در نافرمانی مدنی فراگیر و اعتصاب عمومی که از روز پنجشنبه تا 15 فوریه برگزار خواهد شد شرکت کنند و بخش بهداشت و درمان از این قاعده مستثنی هستند. در این فراخوان آمده است که این درخواست همسو با حرکت به سمت میدان اللولوه شهر منامه از 13 تا 15 فوریه است. این میدان خاستگاه انقلاب و حرکت اعتراضی ملت بحرین در 14 فوریه سال 2011 میلادی بود. دربخش دیگری از این فراخوان آمده است: برای ما روشن شده که باند آل خلیفه متجاوز و اشغالگر و در صدر آن حمد به عنوان طاغوت بزرگ و سلمان به عنوان طاغوت کوچک در وضعیت بسیار بدی به سرمی برند و می خواهند هرطوری که شده به این انقلاب پایان دهند. مردم بحرین که خود را برای برگزاری مراسم و برنامه های سومین سالگرد انقلاب خود آماده می کنند، شب گذشته نیز با آمدن به خیابانها تاکید کردند که عزم خود را برای ادامه انقلاب جزم کرده اند. آنها با این تظاهرات گسترده به رژیم بحرین هشدار دادند که روز 14 فوریه باید منتظر خروش ملت بحرین باشد.  این تظاهرات در روستای سلماباد با مشارکت گسترده مردم در آستانه سومین سالگرد انقلاب در این کشور برگزار کردند.

تظاهرکنندگان پارچه نوشت بزرگی را با خود حمل می کردند که روی آن نوشته شده بود "ما پیروزیم". شرکت کنندگان در تظاهرات پرچم بحرین و تصاویر قربانیان سرکوبگری رژیم بحرین را در دست داشتند و فریاد «هیهات منا الذله» سر دادند.

آنها همچنین با سردادن شعار تاکید کردند که خلیفه بن سلمان آل خلیفه نخست وزیر بحرین باید از قدرت کناره گیری کند. جمعیت ها و احزاب سیاسی مخالف در بیانیه پایانی تظاهرات تاکید کردند که دولت انتصابی آل خلیفه بیانگر تداوم فساد مالی و اداری و اعمال نشدن خواست و اراده مردمی است.

آنها همچنین نظارات بر عملکرد دولت را در گرو آن دانستند که این دولت برآمده از خواست و اراده مردم باشد و تا زمانی که قوای مقننه و قضائیه نتوانند دولت بحرین را بازخواست کنند، ارزشی ندارند. جمعیت وفاق ملی اسلامی، جمعیت عمل ملی دموکراتیک (وعد)، تجمع ملی دموکراتیک وحدتگرا، تجمع قومی دموکراتیک و تشکل الاخاء الوطنی این احزاب و جمعیت های مخالف را تشکیل می دهند. این بیانیه تاکید کرد: ملت منشا قدرت است و این مبنایی جدایی ناپذیر است و مصادره این حق به معنای تعرض آشکار به حقوق ملت است.

بحرین از فوریه سال 2011 میلادی شاهد برگزاری تظاهرات و اعتراضات گسترده و مسالمت آمیز مردمی برای دستیابی به آزادی و عدالت و برقراری نظامی منتخب برآمده از ملت است که با سرکوبگری رژیم آل خلیفه روبرو شده است. رژیم بحرین در این راه از نیروهای نظامی موسوم به سپر جزیره استفاده کرده است و هم اکنون نیروهای سعودی در چارچوب نیروهای سپر جزیره در بحرین حضور دارند و به سرکوب مردم می پردازند.

در جریان سرکوبگری تاکنون صدها نفر شهید یا زخمی شده و یا بازداشت و شکنجه شده و به زندانهای طولانی مدت محکوم شده اند. این تظاهرات گسترده درحالی برگزار می شود که ملت بحرین خود را برای برگزاری سومین سالگرد آغاز اعتراضات خود در 14 فوریه آماده می کنند. انتهای پیام/ر

92/11/19 - 10:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن