تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802706456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهروندان قزوینی نسبت به حصارکشي زمين و بناهاي مخروبه خود اقدام کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین اخبار کوتاه شهرداری قزوین/
شهروندان قزوینی نسبت به حصارکشي زمين و بناهاي مخروبه خود اقدام کنند
قزوین- خبرگزاری مهر: مدير منطقه يک شهرداري قزوين گفت: شهروندان نسبت به حصارکشي زمين و بناهاي مخروبه خود که در محدوده شهر، خيابان، کوچه يا ميدان قرار دارند اقدام کنند.



به گزارش خبرگزاری مهر، کيومرث فدائي‌فر در این باره اظهارداشت: شهرداري به مالکان زمين يا بناهاي مخروبه و غيرمناسب که در محدوده شهر، خيابان، کوچه يا ميدان قرار دارند و در سيماي شهري را تحت تاثير قرار داده و باعث زشت شدن آن مي‎شود به مالک اخطار مي‌دهد.

وی بیان کرد: مالک بايد طي مدت دو ماه با مجوز شهرداري و ضوابط شهرسازي نسبت به محصور کردن زمين و بناهاي مخروبه خود اقدام کند.

مدير منطقه يک شهرداري قزوين تصریح کرد: اگر مالکي در اين خصوص همکاري نکند شهرداري بر اساس ضوابط اقدام کرده و مالک بايد خسارت و هزينه هاي آن را به حساب نوسازي واريز کند.

حسن مهرآوري، مسئول حقوقي منطقه يک شهرداري قزوين نيز اظهارداشت: در صورتي که مالک در مهلت مقرر نسبت به اين موضوع اعتراض کند، کميسيون ماده77 به اعتراض وي رسيدگي خواهد کرد.

هر گونه ساخت و ساز بايد با مجوز شهرداري قزوین باشد

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: بر اساس ماده صد قانون شهرداري ها، مالکين اراضي و املاک واقع در محدوده شهر يا حريم آن بايد قبل از هر اقدام عمراني، تفکيک اراضي يا شروع ساخت و ساز بايد از شهرداري مجوز بگيرند.

فدائی‌فر افزود: شهرداري مي تواند توسط ماموران خود از عمليات هاي ساختماني که فاقد پروانه ومخالف مفاد پروانه مي باشند چه در زمين هاي محصور يا غيرمحصور باشد جلوگيري کنند.

وی اعلام کرد: با توجه به قوانين سخت گيرانه شهرداري در خصوص ساخت و سازهاي غيرمجاز شهروندان قبل از هر اقدام عمراني وساخت وساز به شهرداري مراجعه و پروانه ساختماني دريافت کنند تا مشکلي براي آنها ايجاد نشود و متحمل پرداخت هزينه هاي سنگين نشوند.

اخذ بیش از 125ميليارد ريال جرايم ماده صد در منطقه سه شهرداري قزوين

مديرمنطقه سه شهرداري قزوين گفت: جرايم وصولي ماده صد در منطقه سه شهرداري قزوين در  10 ماه اول سال جاري 125ميليارد ريال بود.

عبدالعلی دربندی زاده افزود: در مدت زمان ياد شده تعداد 2هزار و 450 مورد اخطار 10روزه، 48ساعته و تبصره 3و2 صادر شده است كه تاثير بسيار زيادي در وصول مبلغ جرايم داشته است.

دربندی زاده بيان كرد: در 10 ماهه سال جاري حدود هزار و 635 پرونده جهت كسب آراء بدوي، تجديد نظر و تبصره 3و2 به دبيرخانه كميسيون ماده صد ارسال شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین، بيشترين تخلفات براي تشکيل پرونده و ارسال آن به کميسيون ماده صد را در زمينه مازاد سطح مجاز، مازاد طول، کوچک کردن پاسيو، تبديل نور فرعي به اصلي و اضافه بنا نام برد و گفت: مازاد سطح مجاز و کوچک کردن پاسيو نسبت به ديگر تخلفات بيشتر با آن برخورد مي‌کنيم.

این مسئول اضافه کرد: پیگیری و صدور رای برای ارسال  پرونده ها به کمیسیون ماده صد در سال جاری با سرعت خوبی در حال انجام است.

دربندی زاده گفت: در مرداد، تیر و آبان ماه سال جاری به ترتیب 198، 187 و 183 بیشترین پرونده به کمیسیون ماده صد ارسال شده است.

مجمع جهاني شهر اسلامي رويکرد صحيح به محيط زيست دارد

شهردار قزوين گفت: با توجه به امضاء اولين تفاهم‌نامه مجمع جهاني شهر اسلامي با سازمان حفاظت محيط زيست کشور، خواهيم توانست خدمات خوبي را به شهروندان ارائه دهيم و اين ارتباط بايد نسبت به گذشته پررنگ‌تر شود.

مسعود نصرتي در ديدار معاونين و مديران شهرداري قزوين با مديرکل حفاظت محيط زيست استان قزوين افزود: همکاري‌هاي مشترک بين اداره‌کل محيط زيست استان قزوين و شهرداري قزوين بيشتر خواهد شد.

دبير مجمع جهاني شهر اسلامي به تفاهم‌نامه مجمع جهاني شهر اسلامي با سازمان حفاظت محيط زيست کشور اشاره و بيان کرد: مجمع جهاني شهر اسلامي هر دو سال يک بار تشکيل مي‌شود که اين بار مي‌خواهد رويکرد صحيح به محيط زيست داشته باشد و به همين خاطر خواستار تفاهم‎نامه با سازمان محيط زيست کشور شد.

شهردار قزوين از تهيه اطلس جهاني شهر اسلامي خبر داد و گفت: اولين تفاهم نامه اين مجمع جهاني با سازمان حفاظت محيط زيست کشور امضا مي‌شود و اين نشانگر رويکرد صحيح اين مجمع اسلامي به محيط زيست است.


۱۳۹۲/۱۱/۱۹ - ۱۰:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن