تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813240308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سمینار «انقلاب اسلامی؛ تاریخ و آینده» در لندن برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



فردا؛
سمینار «انقلاب اسلامی؛ تاریخ و آینده» در لندن برگزار می‌شود خبرگزاری رسا ـ سمینار «انقلاب اسلامی؛ تاریخ و آینده» فردا(19 بهمن) در مرکز اسلامی انگلیس در لندن برگزار می‌شود.



 به گزارش خبرگزاری رسا، سمینار «انقلاب اسلامی؛ تاریخ و آینده»  از سلسله سمینارهای ماهانه «اسلام و زندگی» مرکز اسلامی انگلیس است که به مناسبت سی‌و‌پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در این مرکز برگزار خواهد شد.
در فراخوان برگزاری سمینار آمده است: این روزها مصادف با سی‌و‌پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، کشوری که با وجود همه تلاش‌ها برای جلوگیری از شکوفایی و پیشرفت، به اذن الهی دستاوردهای ملی و دینی بزرگی را برای خود و امت اسلام به ارمغان آورد.
این فراخوان حاکی است: امروز در سی‌و‌پنجمین سالروز انقلاب اسلامی ایران، پیشرفت خوبی را در این مسیر مبارک شاهد هستیم و به همین مناسبت مرکز اسلامی انگلیس سمیناری با عنوان «انقلاب اسلامی؛ تاریخ و آینده» برگزار خواهد کرد.
«تاریخ انقلاب و آرمان‌های ملت مسلمان ایران»، «مسیر دستاوردهای انقلاب» و «جهان اسلام از این مسیر چه انتظاری دارد؟» از محورهای مورد بررسی در سمینار عنوان شده است.
حجت‌الاسلام غبداللحسین معزی، رییس مرکز اسلامی انگلیس؛ شیخ حاتم ابودیه، امام جماعت اقلیت‌ لبنانی مقیم انگلیس؛ کوثر بشراوی، نویسنده و خبرنگار تونسی و احمد الحلفی، مدیر سمینار مرکز اسلامی انگلیس از سخنرانان این سمینار خواهند بود.
زمان برگزاری سمینار فردا ساعت 18 به وقت محلی اعلام و مرکز اسلامی انگلیس از علاقمندان مشارکت گسترده در آن را خواستار شده است./982/ب103/د


۱۳۹۲/۱۱/۱۸






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن