تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804675922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیات دولت اعتبارات جبران زیان های برف درگیلان ومازندران را تصویب و پرداخت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هیات دولت اعتبارات جبران زیان های برف درگیلان ومازندران را تصویب و پرداخت می کند رشت - ایرنا - معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: اعتبار خسارت برف در استان های گیلان و مازندران در هیات دولت تصویب و پرداخت می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدباقر نوبخت، عصر جمعه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان گیلان، افزود:طبق نظر دولت، معاونت برنامه ریزی رییس جمهوری ماموریت دارد برای جبران خسارات وارده، گزارشی تهیه کند و این خسارت ها باید از محل نیمی از منابع پیش بینی شده که تاکنون به خزانه کشور برگشته داده شده است، تامین شود.
وی هدف از سفر به استان های گیلان و مازندران را آگاهی از نتایج فعالیت گسترده درمناطق برف گرفته و ارزیابی خسارات ناشی از برف به این دو استان و نحوه امداد رسانی به این مناطق اعلام کرد.
نوبخت خواستار تهیه گزارشی کامل و دقیق از میزان خسارات در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و مسکونی تا دو روز آینده برای ارایه به هیات دولت شد.
معاون رییس جمهوری به جمع بندی وضعیت استان های شمالی که در جلسه دو روز پیش هیات دولت ارائه شد، اشاره و بیان کرد: وصفی که رییس جمهوری از این مناطق داشت، با توجه به بازدید به عمل آمده، نزدیک به واقعیت بود.
وی همچنین با اشاره به بازدید وزرای راه و شهرسازی و نیرو از مناطق برف زده گیلان و مازندران افزود: علاوه بر وزرای یادشده، مسوولان وزارت جهادکشاورزی و هلال احمر نیز در این مناطق حضور یافتند که این امر، نشان دهنده اهتمام دولت به پیگیری وضعیت استان های شمالی است.
به گفته سخنگوی دولت، برای سرعت در بازسازی مناطق آسیب دیده و تقویت مالی،بزودی تنخواه گردان برای این امر اختصاص می یابد و ابلاغ می شود.
وی ادامه داد: ابراز همدردی و صمیمیتی که بین مردم و مسوولان این استان پس از بارش برف سنگین مشاهده شده، حاکی از فهیم بودن و فرهنگ بالای مردم این مناطق است.
نوبخت همچنین از تمام نهادها و دستگاه های امدادی و خدمات رسان در ایام بحران برف قدردانی کرد و افزود: اهالی رسانه با انعکاس خوب و مناسب این اتفاق و اقدامات انجام شده، نقش مهمی در بیان مشکلات مردم داشتند تا مسوولان با آگاهی از این مشکلات، نسبت به رفع آنها اقدام کنند.
پنجمین جلسه ستاد مدیریت بحران استان گیلان با حضور محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری و نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس، جمعی از مدیران عالی کشوری، مدیران کل، فرماندهان انتظامی و نظامی استان گیلان و جمعی از مدیران استان مازندران عصر جمعه در استانداری گیلان تشکیل شد.
حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری در جلسه چهارشنبه گذشته هیات دولت، به دستگاه های اجرایی ماموریت داد خسارات وارده به دامداران، کشاورزان و مسکن مردم مناطق برف گرفته شمال کشور را برآورد کنند تا دولت نسبت به تامین اعتبار و پرداخت آن اقدام کند.ک/2
619/695 /675
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن