تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819044216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مقام ترک از افزایش درگیری ها بین معارضان سوری و فرار ترکمن ها به ترکیه خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مقام ترک از افزایش درگیری ها بین معارضان سوری و فرار ترکمن ها به ترکیه خبر داد آنکارا- ایرنا - ˈ فوات اکتایˈ رییس اداره بلایای طبیعی نهاد نخست وزیری ترکیه از افزایش درگیری ها بین معارضان و تروریست های سوری در نزدیکی مرز این کشور و سوریه و فرار ترکمن ها به سمت ترکیه خبر داد.


به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از منابع خبری ترکیه ، اکتای گفت : با تشدید درگیری ها در مناطق ترکمن نشین سوریه، ورود ترکمن های سوری به این کشور نیز طی دو هفته اخیر افزایش یافته است.
وی با ابراز تاسف از روند مذاکرات در نشست ژنو 2 افزود: متاسفانه روند مذاکرات در نشست ژنو تاثیری بر بهبود وضعیت مردم این کشور نداشته است و ورود اتباع سوری به ترکیه همچنان ادامه دارد.
رییس اداره بلایای طبیعی نهاد نخست وزیری ترکیه شمار اتباع سوری ساکن در اردوگاه های چادری و کانتینری این کشور را 218 هزار نفر عنوان کرد و گفت : در هفته های اخیر ورود پناهجویان سوری از مناطق اونجو پنینار، چوبان بیک و البیگلی در استان کیلیس و نیز منطقه کاراکامیش در استان غازی آنتپ ترکیه افزایش یافته است .
منابع خبری ترکیه پیش از این اعلام کرده بودند که بیش از سه هزار نفر از ترکمن های سوریه در پی افزایش درگیری ها بین افراد مسلح معارض سوری و گروه تروریستی تکفیری ˈدولت اسلامی عراق و شامˈ ( داعش) در مناطق شمال سوریه و در شهر جرابولوس به ترکیه فرار کردند.
این منابع خبری نوشتند که ترکمن های سوری با فرار از مناطق درگیری و ورود به ترکیه در سالن های ورزشی شهر غازی انتپ اسکان یافتنند.
بر اساس این گزارش، تدابیر امنیتی در نوار مرزی ترکیه و سوریه تشدید شده و خودروهای زرهی واحدهای نظامی ترکیه در این مناطق، مستقر شده اند.
ترکیه از آغاز بحران در سوریه به همراه عربستان سعودی و قطر از معارضان و تروریست های سوریه حمایت به عمل آورده است و اکنون تروریست ها در مرز این کشور مستقر شده اند.
خاورم**2012** 230 ** 1917
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن