تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818770847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علاج ملت ايران در كسب اقتدار است/مانع از صف بندی های کذایی در سبد کالا شویم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران حجت الاسلام لائینی:
علاج ملت ايران در كسب اقتدار است/مانع از صف بندی های کذایی در سبد کالا شویم
نکا - خبرگزاری مهر: خطیب جمعه نکاعلاج ملت ایران را درکسب اقتدار دانست چرا که اقتدار در زمینه های متعدد اساس وپایه کار نظام است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های نماز جمعه نکا ضمن دعوت نمازگزاران به تقواي الهي، آن را مايه‌ي وحدت مسلمانان دانست.

وی با اشاره به تقوای عمومی در جامعه افزود: اگربه دنبال مسئول ،خانواده وجامعه ای باتقوا هستیم باید مدارس،آموزش وپرورش ارگان ها وخانواده هایی باتقوا را گسترش دهیم .

خطیب جمعه نکا بر لزوم ایجاد فضاي مشتمل بر تقوا و پرهيزكاري در خانواده ها وجامعه تاکید کرد وهمچنین تصریح کرد:اگر تقوا از عمومی بودن به فردی بودن گرایش پیدا کند دینداری برای افراد وخانواده ها بسیار سخت می شود.

آموزه های امام راحل تداوم انقلاب اسلامی را رقم زد

لائینی با اشاره به دوران قبل از انقلاب اذعان داشت:قبل از انقلاب اسلامی استعمارگران بشریت را ذلیل خود کرده بودند به طوری که به راحتی از سرزمین های ما سواستفاده می کردند.

خطیب جمعه نکا بابیان اینکه آموزه های امام خمینی (ره)تداوم وفلسفه انقلاب اسلامی را رقم زد اظهار کرد:آموزه های امام راحل آن معمار کبیر انقلاب به همگان آموخت باید وآزادانه وبا شرف وعزت زندگی کنند وهیچ گونه تصمیماتی از غرب وشرق برما دیکته نشود.

وی با اشاره به فرا رسیدن سی وپنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان داشت:22بهمن به عنوان دفاع از دین واجب است وما برای حفظ کیان جمهوری اسلامی ایران و حفظ حیثیت نظام دراین روز گرانقدر به عنوان شکر نعمت حضور می یابیم چرا که حفظ حیثیت نظام امری ضروری وواجب به شمار می آید.

لائینی ادامه داد :در 22بهمن امسال باید اصل نظام وحیثیت نظام حفظ شود وبه همگان ثابت شود با هرگونه تهدید وتحریم وهرگونه مذاکرات نمی توانند مانع از حضور میلیونی مردم ایران در خیابان ها شوند.

تحول روحی سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد

خطیب جمعه نکا با بیان اینکه تحول روحی سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد تصریح کرد:تحول روحی که در سال 56و57زمینه همبستگی ووحدت را در بین مردم فراهم کرد سبب ایجاد روحیه شهامت ،شجاعت ،وحدت ودرنتیجه پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

خطیب جمعه نکا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص عظمت انقلاب اسلامی ابراز داشت: حضرت امام، تحول روحي بوجود آمده در مردم را بالاتر از نابودي طاغوت مي‌داند و مي فرمايد: اين تحول روحي كه در ايران پيدا شد، از غلبه‌اي كه بر طاغوت كرديد،‌ بالاتر است.

وی همچنین علاج ملت ایران را در کسب اقتدار دانست وبرحفظ اقتدار علمی ،نظامی ،اقتصادی ،معنوی وروحی تاکید کرد.

لائینی متذکر شد با حفظ وارتقا اقتدار معنوی وروحی در جوامع  زمینه را برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم نماییم.

خطیب جمعه نکا با اشاره به توزیع سبد کالا در شهرستان ها بیان کرد:بسیاری از رسانه های غربی این تجمع وصف بندی های کذایی در توزیع سبد کالا را با بزرگنمایی سعی در نشان دادن فقیر بودن مردم ایران دارندواین امر را گدابودن مردم ایران دانستند.

وی خاطرنشان کرد تا حدالامکان از تجمع وصف بندی های طولانی در فروشگاه ها خوداری نمایید ومسئولین باید این زمینه رافراهم سازند.

لائینی با اشاره به سونامی برف در غرب مازندران وکمک رسانی مردم شهرستان به این مناطق بیان کرد:این همبستگی ووحدت مردم نکا جای بسی تقدیر است.
 


۱۳۹۲/۱۱/۱۸ - ۱۶:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن