تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819169862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ورامین:حرکت پشت سر ولایت فقیه برای ملت ایران عزت و اقتدار آفرید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ورامین:حرکت پشت سر ولایت فقیه برای ملت ایران عزت و اقتدار آفرید ورامین – ایرنا – نماینده مردم شهرستان های ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران با 35 سال حرکت پشت سر ولایت فقیه صاحب عزت و اقتدار در جهان شد .


سید حسین نقوی حسینی روز چهارشنبه در مراسم جشن پیروزی انقلاب عشایر شهرستان ورامین در روستای حصاربالا گفت: امروز ملت ایران به برکت خون شهیدان، از خودگذشتگی ایثارگران و مقاومت و ایستادگی به چنان عزت واقتداری دست یافته که تاب و توان را از کف بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی برده است .
وی افزود: اگر امروز رییس جمهوری با اقتدار در برابر نمایندگان 200 کشور دنیا می ایستد و آمادگی ایران را برای ارائه تکنولوژی و علم به تمامی کشورهای جهان اعلام می کند به برکت عزت و عظمت انقلاب اسلامی است.
وی اظهار داشت: روزگاری دراین کشور دیپلمات های غربی برای حضور در ایران حق توحش دریافت می کردند و ملت ما را وحشی می خواندند ولی امروز همان افراد برای حضور در ایران با یکدیگر رقابت می کنند و از یکدیگر سبقت می گیرند .
وی با اشاره به سخنان رییس جمهور در گردهمایی اقتصادی اخیر کشورهای دنیا گفت: در زمان سخنرانی دکتر روحانی نه تنها تمامی صندلی های موجود در سالن تکمیل شده بود بلکه فضای داخلی و دورتادور سالن نیز جمعیت ایستاده به سخنان رئیس جمهور گوش می دادند که همین استقبال از سیاست های ایران است که آمریکا و انگلیس را عصبانی می کند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی افزود: همه جهان شاهد بود که با تشکیل کنفرانس ژنو 1 و 2 برای بحران سوریه ، هیچ نتیجه عاید کشورها نشد و تا زمانی که ایران در این کنفرانس حضور نداشته باشد، مذاکرات با شکست مواجه خواهد شد .
نقوی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به چنان اقتداری در دنیا دست یافته که هیچ تهدید و فشاری نمی تواند ملت ایران را که در راه پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی هزاران شهید تقدیم اسلام کرده را از مسیر انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه باز دارد .
وی گفت: زمانی کشور انگلیس از این که ایران صاحب 10 عدد سانتریفیوژ شود ناراحت بود ولی امروز به برکت ولایت مداری و مقاومت ملت ایران شاهد نصب 19 هزار سانتریفیوژ هستیم و این مقاومت دنیا را در مقابله با ملت ایران به زانود در آورد .
وی به عهد شکنی غربی ها پس از توافق ژنو اشاره نمود و افزود: کشورهای غربی علیرغم توافق نامه خود عهد شکنی کردند اما ملت ما ولایت دارد پشت سر ولی فقیه حرکت می کند و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار کسب می نماید.
وی تأکید کرد: کشور ایران در تمامی شرایط به جهان ثابت کرده که اهل گفت وگو و منطق است و با کسی جنگ ندارد، ما حقوق خود را می خواهیم و قصد داریم اراده و توان ایرانی را به دنیا نشان دهیم .
تهرام/7254/ 699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن