تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819533778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب اسلامی سرآغاز حکومت خدا بر جهان و روز شکست باطل است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه داورزن: انقلاب اسلامی سرآغاز حکومت خدا بر جهان و روز شکست باطل است داورزن - سبزوار- ایرنا- امام جمعه داورزن گفت : انقلاب اسلامی سرآغاز حکومت خدا بر جهان و روز شکست باطل و لشکر ابلیس به دست لشکر الله است .


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه این هفته داورزن، اظهار کرد: انقلاب اسلامی آغاز برچیده شدن دستگاه ستمگر طاغوتیان و برافراشته شدن پرچم آزادگی و استقلال و عدالت اسلامی و بیداری محرومان جهان است.
وی حفظ انگیزه الهی و اسلامی ، وحدت و پرهیز از اختلاف و تفرقه افکنی ، اتحاد همه قوم ها ، اطاعت از رهبری امام خامنه ای و... را از عواملی دانست که انفلاب اسلامی را بیمه کرده است .
خطیب جمعه داورزن گفت : این عوامل جلو همه خطرها و آسیب ها و فتنه ها را گرفته و ملت ایران را ضد آسیب کرده است .
وی همچنین روز نیروی هوایی را گرامی داشت و افزود: اول نیرویی که به اسلام و قرآن رو آورد و به طاغوت پشت کرد از یاد ملت محو نخواهد شد و خاطره 19 بهمن یک خاطره افتخار برانگیز است.
امام جمعه داورزن با بیان اینکه جوانان نیروی هوایی یک کار عاشورایی کردند، گفت : ملت حق شناس و قدردان ایران ،خدمات و ایثارگری های افسران و درجه داران نیروی هوایی را فراموش نمی کنند.
وی همچنین خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد و گفت : مردم باید در این راهپیمایی یک بار دیگر دشمنان را نا امید کنند.
7499/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن