تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802981633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایثارگران و خانواده های شهدای انقلاب در ملایر تجلیل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایثارگران و خانواده های شهدای انقلاب در ملایر تجلیل شدند ملایر-ایرنا-در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب و همزمان با ایام مبارک دهه فجر، از ایثارگران، رزمندگان دفاع مقدس و خانواده های معظم شهدای انقلاب شهرستان ملایر تجلیل شد.


به گزارش ایرنا مدرس دانشگاه امام حسین(ع) و از فرماندهان ارشد دفاع مقدس ،شامگاه پنجشنبه در همایش تجلیل از ایثارگران شهرستان ملایر در سینما فرهنگیان این شهر افزود: ماهیت انقلاب ناشی از اسلام ناب است و هیچ قدرتی توان مقابله با این انقلاب را ندارد.
سردارˈمحمد قاسمیˈ اظهار داشت: پایه و اساس قدرت نظام جمهوری اسلامی در وجود ولایت فقیه نهفته است و به طور حتم، جامعه بدون ولایت فقیه دچار سر در گمی خواهد شد.
وی به نحوه شکل گیری انقلاب اشاره کرد و افزود: در این پیچ و خم های سیاسی و شیطانی دشمن که علیه نظام و انقلاب ما به راه انداخته است، ناشی از مآیوس شدن آنان از ناحیه حرکت کوبنده امام راحل(ره) است که در عرصه های مختلف شروع به توطئه و فتنه کردند.
وی ادامه داد: توطئه های دشمنان علیه امام راحل(ره) در زمان انقلاب شبیه توطئه های زمان پیغمبر(ص) است که با حرکت حزب الله ایران که بر مبنای حرکت امام بود، این توطئه ها یکی پس از دیگری خنثی شد.
قاسمی بیان داشت: زمانیکه آمریکا از پیشرفت انقلاب مأیوس شد، بیش از 60 کودتا برای سرکوبی انقلاب و ملت ایران طراحی کرد، اما آنها باید بدانند که قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی و انقلاب، ولایت فقیه، رهبری، سپاه، بسیج، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و پشتوانه مردمی است.
وی خاطرنشان کرد: امروز امت ایران این شرافت، بزرگی، عظمت و هویت خود را مرهون خون شهدا، ایثارگران و خانواده های معظم آنان می دانند و شعار ایثارگران و شهدای انقلاب امروز در بین کشورهای دیگر نفوذ کرده است.
مدرس دانشگاه امام حسین(ع) هویت بخشی به این ایثارگری و جهاد را از ناشی از ولایت فقیه دانست و گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران امروز به عنوان هسته های مقاومت در جهان شناخته شده اند و این امر به دلیل عمل به دستورات قرآن است.
یکی از روحانیون مبارز دوران انقلاب در ملایر و فرزند مرحوم آیت الله میرشاهولد نیز اظهار داشت: حفظ انقلاب و ارزش های آن در شرایط کنونی، از واجب ترین وظایف واولویت ها است که باید قدر دستاوردهای انقلاب را بدانیم.
حجت الاسلامˈعبدالحمیدˈ میرشاهولدˈ افزود: با ضد ارزش ها باید مبارزه کرد و نگذاریم با گذر زمان، ارزش ها فراموش شده و ضد ارزش ها بروز و ظهور کند.
وی ادامه داد: کسانی که برای به ثمر رسیدن انقلاب و حفظ این مملکت و آب و خاک، نهضت کردند و علیه نظام ستمشاهی از جان خود گذشتند، باید نام و نشان آنها همواره زنده بماند.
در این همایش از خانواده های معظم شهدای انقلاب و مبارزین دوران نهضت، ایثارگران، سرداران، رزمندگان، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس در شهرستان ملایر تجلیل به عمل آمد.
7528/575
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن