تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820114440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلزار شهدای رودان غبار روبی و عطر افشانی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گلزار شهدای رودان غبار روبی و عطر افشانی شد رودان- ایرنا- همزمان با ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی؛ مردم و مسوولان قدرشناس شهرستان رودان؛ با غبار روبی، عطر افشانی و گلباران کردن گلزار مطهر و ملکوتی شهدا؛ با آرمان های والای اسلامی و انقلابی اسوه های ایثار، رشادت، شهامت و مردانگی تجدید عهد و پیمان کردند.


به گزارش پنجشنبه ایرناˈ با هدف پاسداشت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت در جامعه؛ مردم و مسوولان با حضور در گلزار شهدا با اشک و گلاب؛ غبار از قبور مطهر غیورمردان حافظ قرآن، اسلام، ناموس، شرف، آزادی و آزاد مردی برگرفتند.
عاشقان، دلدادگان، پاسداران و حافظان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور در این آئین معنوی؛ با غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا و ادای احترام به مقام والای شهدا؛ یاد و خاطره این سرو قامتان تاریخ بشریت را گرامی داشتند.
شرکت کنندگان در این آیین ملی و معنوی با در دست داشتن گل و گلاب، تربت پاک و مطهر شهدا را غبار روبی، عطر افشانی و گلباران کرده و با قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کرده و بار دیگر با آرمان های شهدای والامقام دوران حماسه و دفاع تجدید عهد و پیمان کردند.
مردمانی که امنیت، آرامش و دستاوردهای امروز کشور در عرصه های مختلف را مدیون ایثارگری و فداکاری های شهدا می دانند، امروز در کنار تربت پاک شهدا بار دیگر برای پیروی و ماندن در مسیر و راه بهترین شاگردان مکتب ولایت و عاشورا و تلاش در جهت عزت و سربلندی روز افزون اسلام و مسلمین با یکدیگر هم پیمان شدند.
مردمانی که عزت، اقتدار، صلابت، استقلال و آزادی امروز کشور را مرهون مجاهدت و جانفشانی فرزندان غیور، دلیر و خلف ایران اسلامی می دانند با حضور در این آیین معنوی بار دیگر نشان دادند اگر چه امروز جای شهدا خالی است اما یاد و خاطره ایثار، از خود گذشتگی و ایستادگی آنان در ذهن و دل های ایرانیان تا ابد زنده و جاوید خواهد ماند.
مردم ولایی، انقلابی و شهید پرور شهرستان رودان در ششمین روز از دهه مبارکه فجر که با نام انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت نامگذاری شده در دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر؛ از اسوه های صبر، ایثار، استقامت و پایمردی تجلیل و قدردانی کردند.
مردم ولایی و انقلابی شهرستان رودان در دوران حماسه و دفاع با اعزام غیور مردان قهرمان به جبهه های نبرد حق علیه باطل و تقدیم بیش از 200 شهید، جانباز و آزاده سرافراز؛ بزرگترین سرمایه های خود را در راه پاسداری و صیانت از کیان اسلام، انقلاب و نظام هدیه کردند. ک/3
7196/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن