تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803028013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقدمات سفر ریاست جمهوری به هرمزگان درحال انجام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مقدمات سفر ریاست جمهوری به هرمزگان درحال انجام است بندرعباس - ایرنا-مسوول ستاد سفر ریاست جمهوری به هرمزگان گفت: برنامه ریزی های لازم برای حضور دکتر روحانی در این استان صورت گرفته و مقدمات سفر در حال انجام است.


به گزارش پنجشنبه ایرنا ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، علی علامه زاده در نشست ستاد سفر رییس جمهور به استان اظهار داشت: تمامی کمیته ها می بایست نهایت دقت را در اجرای برنامه های سفر داشته باشند چرا که کوچکترین مشکل در هر بخشی کل مجموعه استان را زیر سئوال می برد.
وی ادامه داد: برنامه ریزی ها و تقسیم کار صورت گرفته و هر کمیته می بایست با اعضای خود نشست های بیشتری برگزار کرده و برآیند آن را در ستاد مرکزی عنوان نماید تا تمامی نکات کوچک و بزرگ نمایان و تمامی جوانب سنجیده شود.
وی وظیفه تک تک کمیته ها را در جای خود بسیار حساس و مهم دانست و اظهارداشت: متناظر کمیته های شکل گرفته در زیر مجموعه این ستاد در نهاد ریاست جمهوری نیز همین کمیته ها تشکیل شده و لازم است روسای کمیته های استانی با کمیته های نهاد در مرکز ارتباط مستمر برقرار کرده تا هماهنگی ها به صورت دقیق تری انجام گیرد.
ˈمصوبات پیشنهادی در حال تدوین است ˈ
مسوول کمیته اعتبارات، تهیه و تدوین پروژه ها و گزارش های سفر رییس جمهوری به هرمزگان بیان داشت: تا کنون 519 مصوبه پیشنهادی سفر رئیس جمهور از ادارات استان به این کمیته واصل شده که از لحاظ قانونی و میزان ضرورت و اولویت بررسی شده است.
صالح دریانورد افزود: از میان تمام پیشنهادات ارسالی از ادارات تا کنون 73 مصوبه پیشنهادی تدوین شده که در حال بررسی مجدد است تا هم بتوانیم تعداد پیشنهادات را به عدد کمتری برسانیم و هم به لحاظ قانونی، منطقی و میزان ضرورت دارای چارچوب محکم تری شود.
وی یاد آورشد: اولویت در اختصاص اعتبار به پروژه های بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی می باشد اما در تلاش هستیم تا نیازهای اصلی و ضروری استان و مصوباتی که می توانند دارای گستردگی تاثیر بوده و محرک واقعی برای رفع ابعاد مختلفی از مشکلات مردم باشند را در قالب یک مجموعه پیشنهاد در این سفر به حضور رئیس جمهور برسانیم.
ˈمکان سخنرانی رییس جمهوری در کنار دریا تعبیه شودˈ
مسول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات سفر نیز در این نشست اذعان داشت: پیشنهاد می کنم با در نظر گرفتن جوانب امنیتی حتی الامکان سعی کنیم مکان سخنرانی را در کنار دریا در نظر بگیریم تا نماد اصلی هرمزگان یعنی خلیج فارس نمود بیشتری داشته باشد و بر زیبایی های بصری نیز می افزاید.
مسعود پاکزاد امور اطلاع رسانی و خبر را یکی از ابعاد بسیار مهم و حساس سفر عنوان کرد و افزود: تمامی برنامه ریزی ها برای هماهنگی بیشتر انجام شده و لازم است با توجه به حساسیت این موضوع حتما از خبرنگاران و عکاسان استانی استفاده شود.
وی ادامه داد: قرار نیست تبلیغات گسترده اداری را در بندرعباس انجام دهیم و این موضوع به صورت محدود دنبال می شود.
وی بازتاب سفر را بسیار مهم خواند و خاطر نشان کرد: دستاوردهای این سفر در ابعاد مختلف باید به درستی و مبتنی بر واقعیت به اطلاع مردم برسد.
ˈاطلاع رسانی لازم برای جلوگیری از سرگردانی مردم انجام می شودˈ.
مسوول کمیته استقبال سفر نیز ابراز داشت: اطلاع رسانی لازم جهت جلوگیری از سرگردانی مردمی که می خواهند برای استقبال از رییس جمهور حاضر شوند انجام می گیرد و کسی را در این زمینه نباید محدود کنیم.
وی افزود: البته هیچ برنامه ای برای آوردن دانش آموزان یا گروه های دیگر برای افزایش جمعیت استقبال نخواهیم داشت و استقبال به صورت بطورکامل مردمی و خودجوش انجام می گیرد.
وی گفت: تجربه نشان داده مردم هرمزگان به لحاظ پایبندی به انقلاب، نظم و دولت برای استقبال از رئیس جمهور حتما حضور پیدا می کنند و تنها باید پیش بینی های لازم برای مدیریت جمعیت انجام گیرد.
وی افزود: پیش بینی شده برای جمعیت مستقبلی که در محل تجمع و دیدار با رییس جمهور منتظر هستند تا زمان ورود موسیقی محلی اجرا شود.
در این نشست دیگر مسوولان کمیته ها نیز برنامه های خود را در خصوص چگونگی اسکان، پذیرایی، حمل و نقل، امور حراستی و امنیتی سفر ریاست جمهوری به هرمزگان ارائه کردند.ک/1
668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن