تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802401081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه آنچه که در نخستین سفر استانی ریاست جمهوری خواهد گذشت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گزارش/
همه آنچه که در نخستین سفر استانی ریاست جمهوری خواهد گذشت
صبح امروز(سه‌شنبه) هفتمین ریاست جمهوری ایران اسلامی در نخستین سفر استانی خویش به جمع مردمان خونگرم اهوازی سفر می‌کند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، صبح امروز (سه‌شنبه) مصادف 24دیماه دکتر روحانی هفتمین ریاست جمهوری ایران اسلامی به همراه جمعی از وزرا و معاونان دولت تدبیر و امید در نخستین سفر استانی خویش پس از سفر به استان بوشهر که به دلیل رسیدگی به زلزله زدگان این استان صورت پذیرفت، امروز میهمان ساکنان شهر جنوبی اهواز خواهد بود. دکتر روحانی به همراه اعضا دولت تدبیر مطابق خبرهای واصله از پاستور از صبح امروز تا پنج‌شنبه یعنی به مدت 3روز در استان اهواز از جنوبی‌ترین استان‌های کشورمان حضور خواهند داشت. اما این سفر آنچنان که برمی‌تابد بی‌حاشیه نبوده است تا جایی که شب گذشته برخی از رسانه‌ها خبر از لغو سفر دکتر روحانی به اهواز دادند اما صبح امروز دوباره سفر ریاست جمهوری به استان مذکور تایید شد. مطابق خبرهای اعلام شده از چند روز پیش مقرر شده بود هواپیمای حامل رئیس قوه مجریه کشورمان راس ساعت 8:30 دقیقه صبح در فرودگاه شهر اهواز به زمین بنشیند اما بازهم این سفر به تعویق افتاد اما اینبار به دلیل شرایط بد جوی و نامساعد بودن وضعیت هوا که سبب شد ساکنان این استان جنوبی همچنان در انتظار بمانند. در همین خصوص محمد سعید انصاری نماینده مردم آبادان در بهارستان و عضو مجمع نمایندگان استان اهواز با عادی خواندن تاخیر ایجاد شده در سفر ریاست جمهوری اظهار داشت: در زمستان اغلب استان‌های جنوبی کشورمان به دلیل نزدیکی به دریای عمان و خلیج همیشگی فارس در صبح‌ها دچار مه غلیظ هستند اما این مه حوالی ظهر برطرف خواهد شد. این اظهارات نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خود گواه این مطلب است که هفتمین ریاست جمهوری کشورمان تحت هر شرایطی به اهواز سفر خواهد کرد. اما همگان نگران بودند که با تاخیر ناخواسته ایجاد شده در این سفر برنامه‌ریزی‌های انجام شده با مشکلاتی مواجه شود که "صالحی نصب" دیگر عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در اظهاراتی تاخیر ایجاد شده را مانع انجام برنامه‌های پیش‌بینی شده ندانسته و بیان کرد‌:‌حتی اگر سفر ریاست جمهوری ساعت11 ظهر امروز نیز انجام شود بازهم در برنامه‌ها خللی ایجاد نخواهد شد. این اظهارات نماینده هویزه و دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی خیال دلواپسان برنامه‌های ریاست جمهوری را راحت کرد! خارج از این صحبت‌ها،‌ رئوس برنامه‌های ریاست جمهوری در اهواز و اقدامات وی در این استان در ذیل به استحضار می‌رسد: دکتر روحانی پس از ورود به اهواز با حضور در مرکز بهزیستی با ایتام این شهر صبحانه بخورد که این برنامه ظاهرا علی رغم اظهارات صالحی نصب که در فوق آمده است به هم خواهد خورد مگر آنکه صرف صبحانه جای خود را به نهار بدهد اما با توجه به پیشینه نیک ریاست جمهوری کشورمان در این خصوص مطمئن هستیم که وی به دیدار این فرشتگان کوچک خواهد رفت.


سپس قرار بر این است، هفتمین ریاست جمهوری ایران اسلامی با حضور در استانداری اهواز در جمع سران قبایل عرب و عشایر بختیاری برای این قوم‌های زحمت‌کش که در سال‌های جنگ تحمیلی همچون سایر مردمان کشورمان به پایداری از خون شهدا پرداختند‌،‌ سخنرانی داشته باشد که این برنامه به رغم تاخیر ایجاد شده ظاهرا به قوت خود باقی خواهد ماند. دکتر روحانی که اثبات کرده است در سخنرانی تبحر ویژه ای دارد پس از سخنرانی در جمع سران قابل به ورزشگاه 45هزار نفری تختی اهواز خواهد رفت و در میان جمع کثیر مردم مشتاق وی سخنرانی خواهد کرد. البته ریاست جمهوری ایران به دلیل رعایت مساوات میان تمام شهرهای استان اهواز پس از سخنرانی در ورزشگاه تختی به شهرهای آبادان،خرمشهر و مسجد سلیمان خواهد رفت و در استادیوم‌های ورزشی این شهرستان‌ها برای ساکنان سخنرانی خواهد کرد. شایان ذکر است که دیدار با جمعی از روحانیون، بسیجیان و دانشجویان و نخبگان استان اهواز نیز از دیگر برنامه‌های ریاست جمهوری در نخستین سفر استانی خود است که تاکنون زمان دقیق این دیدارها اعلام نشده است و همگان در حال گمانه‌زنی هستند که در صورت اعلام در خبرهای بعدی به حضورتان اعلام خواهد شد. اما بحث داغ افتتاح پروژه که از زمان دولت نهم و دهم همگان به آن عادت کرده اند چرا که در زمان تصدی احمدی نژاد برپاستور زمانی که وی به استانی سفر می‌کرد همگان حداقل انتظار چند پروژه را داشتند حتی اگر پروژه‌ها آماده افتتاح نبودند ولی از آنجا که در دولت تدبیر رویه تغییر پیش گرفته شده است و مطابق اظهارات "‌جواد سعدون‌زاده‌" رئیس مجمع نمایندگان استان اهواز " هیچ افتتاح پروژه‌ای در ریز برنامه‌های دکتر روحانی مشاهده نمی‌شود‌" که این سخن خود نفی کننده هرگونه خبرهای واصله از سایر رسانه‌های داخلی است! این سخن که افتتاح پروژه ای در کار نیست بدان معنا نخواهد بود که سفر استانی دکتر روحانی بدون نفع خواهد بود بلکه اعضا دولت تدبیر با حضور در جلسات شورای اداری استان خوزستان به بررسی و رفع مشکلات آنان پرداخته و از مراکز صنعتی استان خوزستان دیدار خواهند کرد.این سرکشی از مراکز صنعتی به عقیده بسیاری از کارشناسان مربوطه می‌تواند موثرتر از افتتاح پروژه‌هایی باشد که هنوز آماده افتتاح نیستند و به نوعی تنها جنبه‌ی نمایشی خواهند داشت.
در خاتمه امیدورایم این سفر استانی هفتمین ریاست جمهوری ایران اسلامی از تمام لحاظ به نفع مردمان و ساکنان این استان گرمسیر باشد و تنها به وعده اکتفا نشود.



تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن