تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812852596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار کوتاه ورزشی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اخبار کوتاه ورزشی رشت - ایرنا - طی احکامی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، سرپرستان گروه های ورزش قهرمانی و روستایی عشایری این استان معرفی شدند .


سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز پنجشنبه در این خصوص گفت : در حکمی از سوی مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، حسن بالو به عنوان سرپرست گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش گیلان معرفی شد.
وی اظهار کرد : همچنین طی حکم جداگانه دیگری، ˈکیانوش سغراطیˈ به عنوان سرپرست گروه ورزش روستایی و عشایری اداره کل ورزش و جوانان گیلان منصوب شد.
***
مدیر آموزش و پرورش آستانه اشرفیه از راهیابی تیم والیبال دانش آموزی مقطع متوسطه این شهرستان به مرحله پایانی و فینال مسابقات والیبال دانش آموزی استان گیلان خبر داد.
ˈسید شمس الدین نورحسینیˈ روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات والیبال دانش آموزی مقطع متوسطه گیلان با حضور 17 تیم از نواحی مختلف آموزش و پرورش استان در سالن داداش زاده رشت برگزار شده است.
وی گفت: در این دوره از مسابقات، تیم والیبال دانش آموزی آستانه اشرفیه با کسب نتیجه دو بر صفر مقابل تیم ناحیه 2 رشت در مرحله نیمه نهایی به مسابقه فینال راه یافته است.
وی افزود: تیم والیبال دانش آموزی آستانه اشرفیه پیش از این نیز با نتایج مشابه دو بر صفر تیم های والیبال دانش آموزی شهرهای املش و رضوانشهر را شکست داده بود.
وی یادآور شد: تیم والیبال دانش آموزی آستانه اشرفیه قرار است روز شنبه هفته آینده در بازی فینال مقابل تیم والیبال دانش آموزی فومن به میدان برود.
شهرستان آستانه اشرفیه در شرق گیلان قرار دارد.ک/3
7287/7285/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن