تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819459918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهدای دوران انقلاب فجرآفرینان اصلی نظام هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهدای دوران انقلاب فجرآفرینان اصلی نظام هستند سقز- ایرنا- مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با تجلیل از مقام شامخ شهدا و مجاهدت های امام راحل(ره)، از شهدای دوران انقلاب به عنوان فجر آفرینان اصلی نظام نام برد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد سلیمانی روز پنج شنبه در مراسم یادواره شهدای بسیج محلات سقز و آیین نمادین مهمانی لاله ها در این شهرستان افزود: یکی از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی رهبری های پیامبر گونه امام راحل (ره) ، فداکاری شهدا و ایثارگران بود.
وی گفت: امام خمینی(ره) در راه شکل گرفتن این انقلاب 15 سال زندان و تبعید را به جان خرید و مردم وقتی صداقت را در گفتار و کردار وی دیدند به میدان آمده و با تمام توان از آرمان های والای این پیر فرزانه دفاع کردند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با بیان اینکه امام راحل(ره) بر قلب مردم حکومت می کرد، اظهار کرد: وی در راه به ثمر نشستن این انقلاب و نظام اسلامی سختی ها و مشکلات زیادی را تحمل کرد و سرانجام با حمایت های مردمی این نظام شکل گرفت.
وی با اشاره به اینکه امروز نیز مردم در صحنه های مختلف حضور داشته و گوش به فرمان رهبری هستند افزود: مردم ما همواره در تمام عرصه ها حضور یافته و حمایت و پشتیبانی خود از نظام و پایبندی به آرمان های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری را به جهانیان نشان داده اند.
سلیمانی گفت: بدون شک ملت همیشه بیدار و آگاه ایران اسلامی این بار نیز با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر توطئه های دشمنان نظام را در نطفه خفه کرده و آنان را در راه رسیدن به اهداف شوم خود ناکام می گذارند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سقز نیز در این آیین با بیان اینکه شهدا صاحبان اصلی انقلاب و نظام اسلامی هستند افزود: امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی مرهون خون های ریخته شده جوانانی است که جان خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند.
حجت الاسلام محمد عباسی اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در سایه فداکاری های شهدا و ایثارگران در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی به استقلال و خودکفایی رسیده است که این مهم ثمره خون شهدا است.
در ادامه این آیین مسوولان و جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران با حضور در گلزار شهدای ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، مزار شهدای این شهرستان را عطرافشانی کردند.ک/2
7348/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن