تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819738803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بان کی مون : وضعیت کودکان سوری اسفبار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بان کی مون : وضعیت کودکان سوری اسفبار است سازمان ملل، ایرنا- دبیر کل سازمان ملل با انتشار گزارشی از شرایط فاجعه بار کودکان سوری به مواردی از شکنجه و آزار آنان توسط گروههای مخالف و دولتی اشاره کرده و از طرف های درگیر خواست هر چه سریعتر زنان و کودکان زندانی را آزاد کنند.


به گزارش ایرنا در این گزارش به جزئیاتی از زندگی کودکان سوری از ماه مارس 2011 تا 15 نوامبر 2013 اشاره و نسبت به اعمال خشونت و ایجاد ارعاب علیه زنان و کودکان توسط گروههای مخالف بشدت انتقاد شده است.
در گزارش بان کی مون تصریح شده است که نیروهای دولتی سوریه در مواردی اقدام به بازداشت کودکان و شکنجه آنان کرده اند.
این گزارش همچنین می افزاید، گروههای مخالف کودکان خردسال را مجبور به شرکت در اقدامات نظامی متعدد کرده که بسیاری از آنان در این درگیریها کشته شده اند.
گزارش مذکور تصریح می کند که شمار زیادی از کودکان سوری ناپدید شده اند و بسیاری از این اقدام ها توسط گروههای مخالف صورت گرفته است.
دبیرکل سازمان ملل در گزارش خود استفاده از شلاق، آزارهای جنسی، کشیدن ناخن، سوزندان بدن با استفاده از سیگار و ممانعت از خوابیدن برای ساعت های طولانی را از مهمترین روش ها برای شکنجه کودکان توسط گروههای مخالف عنوان کرده است.
این گزارش می افزاید، همچنین گروههای مخالف اجازه درمان کودکانی مجروحی که خانواده های آنان طرفدار دولت هستند را نمی دهند و بسیاری از آنان بر اثر جراحات وارده و ممانعت از درمان، جان باختند.
دبیرکل سازمان ملل باردیگر خواستار توقف فوری خشونت ها علیه کودکان و زنان شده و تاکید کرده است که عاملان این گونه جنایت باید محاکمه و به اشد مجازات برسند.
اروپام 2253 **1908
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن