تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819359727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان در دهه فجر مردم را بیشتر با دستاوردهای انقلاب آشنا کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسئولان در دهه فجر مردم را بیشتر با دستاوردهای انقلاب آشنا کنند سلماس، ارومیه - ایرنا - معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سلماس گفت: مسئولان مردم را بیش از پیش با دستاوردها و برکات انقلاب در این ایام با شکوه و خجسته آشنا کنند.


علیرضا علیزاده روز پنجشنبه در مراسم جشن انقلاب مردم روستای کهریز بخش کوهسار سلماس که در مسجد این روستا برگزار شد اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید در این ایام خجسته با اطلاع رسانی به مردم به نحو مطلوبی تبیین شود تا آنها بیشتر با برکات این انقلاب آشنا شوند.
وی اظهار کرد: برنامه های دهه مبارک فجر در راستای ارتقای آگاهی عمومی مردم به ویژه نسل جوان از ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری برگزار شده و باید در برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم کوشید.
علیزاده ادامه داد: حضور اقشار مختلف مردم در آیین های دهه فجر و تاثیرگذاری آن در سطح جامعه در راستای حفظ و دفاع از ارزش های انقلاب و خنثی سازی توطئه های دشمنان نقش بسیار موثری دارد.
وی با بیان اینکه دهه فجر نشان دهنده عزت مردم ایران در جهان است بیان کرد: دهه فجر ثمره انقلاب های مختلف در طول تاریخ اسلام بوده که در بهمن 57 با ورود تاریخی امام خمینی (ره) و تقدیم شهدای بسیاری شکوفه داد.
حیدر اسماعیل زاده بخشدار کوهسار هم در این مراسم بر لزوم مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و ادامه داد: امروز دشمنان به بهانه های مختلف در صدد ضربه زدن به این نظام هستند، اما مردم با بصیرت ایران اعم از زن و مرد، پیر و جوان بار دیگر با حضور با شکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی به دهان این یاوه گویان می زنند.
7127/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن