تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803605857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلیس بوشهر رتبه اول کشف جرایم جنایی را در کشور کسب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پلیس بوشهر رتبه اول کشف جرایم جنایی را در کشور کسب کرد بوشهر - ایرنا- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: از آغاز سال جاری تاکنون کشفیات جرایم جنایی دراین استان 109 درصد افزایش داشته که باعث شد تا نیروی انتظامی این استان رتبه اول کشور را در این شاخص بدست آورد.


به گزارش ایرنا، سردار حیدر عباس زاده روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 90 درصد از این کشفیات مربوط به جرایم جنایی امسال و مابقی مربوط به جرایمی است که در سال های گذشته در استان به وقوع پیوسته است.
وی اضافه کرد : پلیس استان بوشهر برای مقابله با جرایم جنایی و تامین امنیت پایدار در این استان جدی است و براساس قانون از همه امکانات موجود در این زمینه استفاده می کند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر یادآورشد : یکی از اقدامات جدی و تاثیرگذار پلیس این استان برخورد جدی و با برنامه برای مقابله با سرقت های خرد و کلان است که سبب شده از ابتدای امسال تاکنون 90 درصد از سرقت های انجام شده منحر به کشف، دستگیری، اعتراف در نزد قاضی با صحنه سازی جرم شود.
وی بیان کرد: این وضعیت سبب شده که پلیس استان بوشهر موفق شود در 10 ماه امسال، در کشفیات سرقت های خرد رتبه سوم و در سرقت های کلان رتبه چهارم کشوری را بدست آورد.
عباس زاده با اشاره به دستگیری دو باند هفت نفره و سه نفره که در زمینه سرقت طلاجات در شهر بوشهر فعال بودند گفت: این دو باند درمجموع با سرقت 30 فقره طلاجات در شهر بوشهر با حضور مال باختگان و بازسازی صحنه جرم در نزد قاضی اقدام به اعتراف کرده اند.
وی افزود: ساعت های انتخاب سرقت هر دو باند از شش بعد ظهر تا 10 شب بوده است و با قرق کردن کوچه ها در محله های خاصی از شهر بوشهر پس از به صدا در آوردن زنگ درب منازل پس از اطمینان از نبود صاحب خانه اقدام به سرقت طلاجات می کردند.
فرمانده انتظامی دراستان بوشهر با اعلام غیر بومی بودن سارقان یادآورشد: براساس صحنه سازی های انجام شده از سوی سارقان دستگیر شده، همه مدت زمان سرقت از زمان ورود به منازل تا خروج آنها زیر هفت دقیقه بوده است و فقط طلاجات و در موارد نادر گوشی تلفن یا لپ تاپ را به سرقت می بردند.
وی گفت: پس از رد گیری های فراوان و شناسایی سارقان، ماموران پلیش با اخذ نیابت قضایی به شهرهای محل سکونت آنها که در فاصله 800 کیلومتری از استان بوشهر قرار داشته اند مراجعه و همه آنها را دستگیر کردند.
عباس زاده افزود: همه این سارقان دارای سن زیر 25 سال هستند و با تلاش های انجام شده بخش عمده ای از سرقت طلاجات به صاحبان آنها برگشت داده شده است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به دستگیری سارقان مسلح که یک طلا فروش دوره گرد را با ضرب گلوله در شهر بوشهر مجروح کرده بودند اظهار کرد: این سرقت که توسط دو فرد مسلح در ساعت 22:15 در ماه گذشته انجام شد در کمتر از 12 ساعت شناسایی و پس از یک هفته در مخفیگاهشان دستگیر کند.
وی با اشاره به شناسایی همه عاملان تیراندازی در سراسر استان در طول سال جاری ادامه داد: تعداد زیادی از این ضاربان مسلح دستگیر و تعداد اندکی نیز که تاکنون دستگیر نشده اند فراری هستند اما هویت آنها برای پلیس استان آشکار است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: هویت قاتل فرد جوانی که دو شب پیش در یکی از روستاهای شهرستان دیر کشته شده است برای پلیس استان مشخص شده است.
وی افزود : قاتل یک شرور فراری از مجموعه 10 شروری است که 9 نفر از آنها پیش از این از سوی پلیس استان دستگیر شده اند.
عباس زاده یادآور شد: با توجه به این که پلیس به دنبال رد گیری نقطه ای برای دستگیری این شرور فراری است و این شرور نیز مرتب در حال جابه جا شدن است از روی اشتباه اقدام به کشتن این جوان کرده است.
وی با اشاره به قاچاق سوخت در شهرهای شمالی استان بوشهر به عنوان یک مشکل اساسی گفت: با توجه به شاخص های فراوان از جمله سودآوری بالا، گرایش به قاچاق سوخت در شهرستان های گناوه و دیلم رو به افزایش است که پلیس استان بجد به این مساله ورود کرده است.
عباس زاده درباره عملکرد پلیس برای جمع آوری متکدیان در سطح شهر بوشهر گفت: راحت ترین کار پلیس استان جمع آوری این متکدیان که همگی غیر بومی استان بوشهر هستند، است اما بدون همکاری سایر دستگاه های اجرایی مسوول در این زمینه این اقدام پلیس بی فایده است.
وی اضافه کرد: در حضور همه خبرنگاران از رییس پلیس شهرستان بوشهر می خواهم که همه متکدیان را جمع آوری کند اما پلیس مکانی برای نگهداری آنها ندارد و پس از چند روز دوباره به دلیل این که متولیان این بخش کار خاصی انجام نمی دهند آنها در سطح شهر دیده می شوند. ک/2
/7203/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن