تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803844736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب اسلامی ابهت قدرتهای سلطه گر را شکست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران آیت الله محمودی:
انقلاب اسلامی ابهت قدرتهای سلطه گر را شکست
ورامین - خبرگزاری مهر: امام جمعه ورامین گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به جهانیان ثابت کرد برای به ثمر رساندن یک نهضت پویا و کارآمد، وجود رهبری الهی، توانا و با نفوذ ضرورت است.



به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه آیت الله سید مرتضی محمودی در درس اخلاق خود با اشاره به ویژگی های انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: آثار انقلاب اسلامی در منطقه و جهان شگرف و عمیق بوده و علت آن این است که انقلاب اسلامی ریشه در ارزشهای دینی و مذهبی دارد.

امام جمعه ورامین افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) در کنار تاثیر فراوان بر تحولات ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی هیمنه آمریکا را در ایران، ‌خاورمیانه و حتی در سطح جهان شکست و ابهت توخالی این ابر‌قدرت قرن را فرو ریخت.

وی به واکاوی شخصیتی امام خمینی‌(ره) پرداخت و در ادامه افزود: امام خمینی‌(ره) به عنوان یک مرجع دینی و مؤثر در رهبری انقلاب اسلامی توانست مردم را هدایت و انقلاب را پیروز گرداند و امام خمینی‌(ره) با بهره‌مندی از شیوه‌های نوین و بدیع، استعانت از پروردگار و حمایت مردم از ایشان توانست انقلابی را خلق کند که در تاریخ جهان ثبت شود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران با پیروزی خود ارزش‌ها و اندیشه‌های ناب اسلامی را احیا کرد و با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی‌(ره) و حمایت مردم از ایشان، هویت اسلامی مسلمانان تقویت و پرچم عدالت برافراشته شد.

وی با اشاره به گذشت 35 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به جهانیان ثابت کرد برای به ثمر رساندن یک نهضت پویا و کارآمد، وجود رهبری الهی، توانا و با نفوذ ضرورتی بنیادین است.

محمودی بیان داشت: رهبری امام راحل با هیچ انقلابی قابل قیاس نیست چرا که ایشان رهبری منحصر به فرد بود که توانست نسلی را که در طول 50 سال به خود مصرفی رسیده بود بیدار کند و با شناخت هویت خود، تبدیل به مقتدرترین حکومت منطقه شوند. ‎

این مسئول به محوری‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و بیان داشت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران استعمار‌ستیزی، شکسته شدن ابهت قدرت‌های سلطه‌گر و ایجاد موج بیداری در ملت‌ها بالاخص مسلمانان بود.

وی با تاکید به اینکه امام راحل با انقلاب اسلامی و شعار نه شرقی و نه غربی عامل بیداری اسلامی در جهان شد، اضافه کرد: رمز پیروزی انقلاب و پیام انقلاب مردم ایران وحدت و یکپارچگی است.

محمودی متذکر شد: امروز در شرایط بسیار مناسبی در جهان بین‌الملل قرار داریم و برغم تلاش دشمنان در طول پس از انقلاب برای سرکوب کردن این انقلاب امروز به کوری چشم دشمنان، انقلاب در دورترین نقاط جهان نفوذ کرده و بالنده‌تر از قبل در حال گسترش است.

رییس شورای فرهنگ عمومی ورامین تأکید کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی،حکومت ایران در اختیار استکبار بود و سیاست و اقتصاد ما را کشورهایی نظیر انگلیس و آمریکا تعیین می کردند، اما انقلاب اسلامی این معادلات را برهم زد و من قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به ورامین آمدم، اکثر روستاها برق نداشتند، راهها همه خاکی بود، وسایل برقی و مدرن امروزی در خانه ها وجود نداشت و مردم با سختی های زیادی مواجه بودند و آن دوران به هیچ عنوان با دوران پس از انقلاب قابل مقایسه نیست.

امام جمعه ورامین گفت: جوانان و نوجوانان با توکل به خداوند و پیروی از امام خمینی(ره) توانستند در مقابل رژیم ستم شاهی و استبداد ایستادگی کنند و این حرکت امتداد عاشورا است که در انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است.

وی یادآور شد: خداوند به ما منت نهاد تا انقلاب اسلامی ایران به پیروزی برسد و باید دانست که با وجود مشکلات اقتصادی، اکنون ملت ایران در بهشت به سر می برند و امروز جهان به یک چشم عظمت و اقتدار به این کشور نگاه می کند و این به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی است.

این مسئول با بيان اينكه امروز پس از گذشت 35 سال، انقلاب اسلامي ايران هر روز بالنده تر و عزتمندانه تر از ديروز به مسير نوراني خود ادامه مي دهد، گفت: دستاوردها و موفقيت هاي چشم گير اين روزهاي كشورمان در عرصه های مختلف، بيانگر عظمت روزافزون انقلاب اسلامي است.


۱۳۹۲/۱۱/۱۷ - ۰۹:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن