تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819561950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار قزوین: مسایل روزمره نباید ما را از یاد شهدا غافل کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار قزوین: مسایل روزمره نباید ما را از یاد شهدا غافل کند قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: مسایل روزمره و جاری زندگی نباید ما را از پرداختن به یاد و خاطره شهدا غافل کند.


به گزارش ایرنا، ˈمرتضی روزبهˈ چهارشنبه شب در نخستین یادواره شهدای اصناف شهرستان البرز افزود: همه ما نیازمند توسل به شهدای سرافراز میهن اسلامی هستیم و باید راه پرافتخار آنان را ادامه دهیم.
وی اظهار کرد: در جامعه ای که نام و یاد شهدا به یک فرهنگ تبدیل شود دیگر اثری از آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد، فساد و بداخلاقی ها باقی نخواهد ماند.
این مسوول، برگزاری یادواره های شهدا را در زنده کردن یاد و خاطره آنان موثر خواند و خاطرنشان کرد: توجه به شهدا دارای شکل های مختلفی که یکی از آنها برگزاری یادواره های شهدا و برشمردن فداکاری ها و ایثارگری های آنان برای نسل جوان و نوجوان است که هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را درک و از نزدیک لمس نکرده اند.
استاندار قزوین گفت: حضور در مزار شهدا و زیارت قبور پاک و مطهر آنها یکی دیگر از اشکال توجه به شهیدان سرافراز است که باید مورد توجه قرار گیرد و در صورت تحقق این مساله مورد عنایت خداوند قرار خواهیم گرفت.
روزبه، شکل دیگر توجه به شهدا را عیادت از خانواده معظم آنان و خواندن وصیت نامه این بزرگواران دانست و گفت: وصیت نامه های شهدا، بهترین کتاب های اخلاق و روش زندگی است و تمام این مطالب نشان دهنده این مهم است که ما نیازمند واقعی به شهدا هستیم.
روزبه در جریان سفر یکروزه خود به شهرستان البرز با خانواده شهید سرافراز ˈعطاالله محمدیˈ و چندتن از جانبازان بالای 70 درصد این شهرستان در منازل آنها دیدار و گفت وگو کرد.
7392/616
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن