تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819427473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در گرگان اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در گرگان اعلام شد گرگان - ایرنا - فرماندار گرگان مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را اعلام کرد.


ˈحیدرعلی احمدیˈ روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این مراسم طبق سال های گذشته، ساعت 10 صبح از سه مسیر آغاز خواهد شد.
وی اظهار کرد: مسیر شماره یک از میدان ولی عصر (عج) {کاخ}، آغاز و در مسیر خیابان فلسطین به سمت میدان وحدت (شهرداری) ادامه دارد و ادامه این مسیر به مصلی نماز جمعه گرگان واقع در خیابان شهید بهشتی منتهی خواهد شد.
وی تصریح کرد: مسیر دوم آغاز مراسم راهپیمائی 22 بهمن از مبداء چهار راه میدان به سمت خیابان حضرت امام خمینی (ع) منتهی به میدان وحدت و در ادامه مسیر منتهی به مصلی نماز جمعه می باشد.
وی ادامه داد: مسیر سوم از میدان شهدا به سمت میدان وحدت در مسیر خیابان شهدا خواهد بود و سپس مانند دو مسیر دیگر به مصلی نماز جمعه منتهی خواهد شد.
احمدی افزود: در ایام دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی ایجاد می شود تا از فجرآفرینان تجلیل به عمل آید و با مرور موفقیت ها و ارزیابی از موقعیت تاریخی ایران اسلامی برای پیمودن ادامه راه امام و شهداء میثاق مجدد بسته شود.
فرماندار گرگان یادآور شد: راز پیروزی انقلاب در محتوای مکتب حیات بخش اسلام و وحدت کلمه آحاد جامعه و هدایت های روحانیت به رهبری حضرت امام راحل بود.
وی اظهار کرد: با حضور شکوهمند مردم و مسئولان در کنار هم در راهپیمایی22بهمن، حماسه سیاسی را کامل و بر ادامه راه حضرت امام خمینی (ره) تحت رهبری ولایت امر مسلمین تأکید می ورزیم.
فرماندار گرگان در پایان خاطرنشان کرد: محتوای مراسم جشن های دهه فجر امید بخش و وحدت آفرین برای دوستان و مأیوس کننده برای دشمنان است و باعث بصیرت افزایی و تجدید قوای ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی گردد.
7467
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن