تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812159447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کمک در درست کردن متریال شیشه ( برای لیوان ) -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: کمک در درست کردن متریال شیشه ( برای لیوان ) بهنام_خان 29 دي 1385, 12:06سلام من می خواستم متریال برای لیوان شیشه ای بسازم یه عده گفتن که فقط Opacity شو کم کن یه زره هم بهش specular و glossiness بده درست می شه ولی من می خوام شبیه شیشه واقعی بشه و Refelect و HDRI و از این چیز ها داشته باشه لطفا راهنمایی کنید hamed-ddd 29 دي 1385, 13:44از ماده raytrace باید استفاده کنی خودش reflect ...و refract )شکست نور) رو داره .... برای شبیه سازی انعکاس محیط یه عکس که از منظره باشه تو قسمت enviroment بهش بده بدست آوردن یه متریال شیشه کمی مشکله و باید پارامترها رو بالا پایین کنی تا نتیجه مطلوب رو بگیری راه دوم استفاده از متریال های مهندسیه که متاسفانه نمیدونم enviroment یا هر چیزی که خلاصه بتونه محیط رو شبیه سازی کنه کجاست ... به تصاویر زیر نگاه کن () () بهنام_خان 29 دي 1385, 18:28آقا دستت درد نکنه evirement همون HDRI هستش ؟ اگه نیست چطور می شه HDRI بهش داد ؟ hamed-ddd 30 دي 1385, 09:15High Dynamic Range Image تقریبا بله...از هر طرحی که دوست داری میتونی در رفلکت استفاده کنی و بستگی به محیط پروژه داره ... مثلا :شما بخشی از یک آشپزحانه را درست کردی و در میان اشیا یکی دوتا هم شی منعکس کننده (مثل ظرفهای استیل . شیشه ای و ...)داری ...شما پشت صحنه رو هنوز درست نکردی و یا تصمیم نداری که بسازی...در نتیجه تو رندر چی میبینی اون بخشهای نساخته در انعکاس به رنگ سیاه دیده میشن (اگر رنگ زمینه رو سیاه گذاشته باشی) و چاره این مشکل استفاده ازیک طرح مناسب در evirement هست مثل تصویر نمای داخلی یک اتاق یا اآشپزخانه..... این فایل های HDRI یه چیری بیشتر از یک منظره هستند و میشه در صد روشنایی و تاریکی اونها را تغییر داد ...البته خودم چیز زیادی نفهمیدم 3disf 07 بهمن 1385, 09:33یک تمرین بسیار ساده برای ساخت شیشه LORD OF 3D 22 بهمن 1385, 02:12به نظر من بجاي قرار دادن اشيا در اطراف جسم ميتونيم در زمان ساخت متريال در ايتم رفلكت از توابع مپ تصاويري با كنتراست بالا رو لود كنيد (بجاي لود كردن ري تريس در تابع رفلكت ) با كمي اغماز همان نتيجه حاصل ميشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3706]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن