تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806611607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کمک در درست کردن متریال شیشه ( برای لیوان ) -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: کمک در درست کردن متریال شیشه ( برای لیوان ) بهنام_خان 29 دي 1385, 12:06سلام من می خواستم متریال برای لیوان شیشه ای بسازم یه عده گفتن که فقط Opacity شو کم کن یه زره هم بهش specular و glossiness بده درست می شه ولی من می خوام شبیه شیشه واقعی بشه و Refelect و HDRI و از این چیز ها داشته باشه لطفا راهنمایی کنید hamed-ddd 29 دي 1385, 13:44از ماده raytrace باید استفاده کنی خودش reflect ...و refract )شکست نور) رو داره .... برای شبیه سازی انعکاس محیط یه عکس که از منظره باشه تو قسمت enviroment بهش بده بدست آوردن یه متریال شیشه کمی مشکله و باید پارامترها رو بالا پایین کنی تا نتیجه مطلوب رو بگیری راه دوم استفاده از متریال های مهندسیه که متاسفانه نمیدونم enviroment یا هر چیزی که خلاصه بتونه محیط رو شبیه سازی کنه کجاست ... به تصاویر زیر نگاه کن () () بهنام_خان 29 دي 1385, 18:28آقا دستت درد نکنه evirement همون HDRI هستش ؟ اگه نیست چطور می شه HDRI بهش داد ؟ hamed-ddd 30 دي 1385, 09:15High Dynamic Range Image تقریبا بله...از هر طرحی که دوست داری میتونی در رفلکت استفاده کنی و بستگی به محیط پروژه داره ... مثلا :شما بخشی از یک آشپزحانه را درست کردی و در میان اشیا یکی دوتا هم شی منعکس کننده (مثل ظرفهای استیل . شیشه ای و ...)داری ...شما پشت صحنه رو هنوز درست نکردی و یا تصمیم نداری که بسازی...در نتیجه تو رندر چی میبینی اون بخشهای نساخته در انعکاس به رنگ سیاه دیده میشن (اگر رنگ زمینه رو سیاه گذاشته باشی) و چاره این مشکل استفاده ازیک طرح مناسب در evirement هست مثل تصویر نمای داخلی یک اتاق یا اآشپزخانه..... این فایل های HDRI یه چیری بیشتر از یک منظره هستند و میشه در صد روشنایی و تاریکی اونها را تغییر داد ...البته خودم چیز زیادی نفهمیدم 3disf 07 بهمن 1385, 09:33یک تمرین بسیار ساده برای ساخت شیشه LORD OF 3D 22 بهمن 1385, 02:12به نظر من بجاي قرار دادن اشيا در اطراف جسم ميتونيم در زمان ساخت متريال در ايتم رفلكت از توابع مپ تصاويري با كنتراست بالا رو لود كنيد (بجاي لود كردن ري تريس در تابع رفلكت ) با كمي اغماز همان نتيجه حاصل ميشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3702]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن