تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819268523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه های دهه فجر با حضور و میزبانی اهل سنت درعسلویه برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برنامه های دهه فجر با حضور و میزبانی اهل سنت درعسلویه برگزار می شود بوشهر- ایرنا- فرماندار عسلویه استان بوشهر گفت: برنامه های بزرگداشت سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دراین شهرستان با حضور پرشور و میزبانی شایسته توسط برادران اهل سنت برگزار می شود.


مجید محمودی روزچهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: انقلاب اسلامی باعث وحدت و اتحاد بین شیعه و سنی شد که نماد این مهم در شهرستان عسلویه به عینه قابل مشاهده است.
فرماندار عسلویه اضافه کرد: دهه فجر تولد دوباره ایران و اسلام است که دستاوردهای آن در بخش های مختلف شاخص های توسعه ای را ارتقا بخشیده است.
محمودی ادامه داد: دستاورد سترگ انقلاب اسلامی افزون بر برطرف کردن عقب ماندگی ها زمینه ساز حضور مردم در تصمیم گیری ها و تعیین سرنوشت خود را نیز فراهم کرد.
وی گفت: همزمان با دهه فجر 150 برنامه متنوع فرهنگی در شهرستان عسلویه در حال برگزاری است که از این شمار 44 برنامه شاخص و در دفترچه روزشمار تعیین شده است.
فرماندار عسلویه افزود: 42 پروژه عمرانی در بخش های بهداشتی، ورزشی، آموزشی و فرهنگی در این شهرستان آماده بهره برداری است که در آیینی با حضور مسوولان در روز نوزدهم بهمن افتتاح خواهند شد.
محمودی یادآورشد: پروژه های شاخص این شمار طرح شامل پل روستای هاله به عسلویه، سالن ورزشی چاه مبارک، زمین چمن نخل تقی و مدرسه روستای صفیه از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب در فروردین سال 90 به این شهرستان است.
وی گفت: همزمان با دهه فجر با اعتبار 300 میلیارد ریال عملیات اجرایی چندین طرح نیز در این شهرستان آغاز خواهد شد.
محمودی افزود: آغاز ساخت ساختمان های فرمانداری عسلویه و بخشداری چاه مبارک و مجتمع خدمدت اداری شهرستان عسلویه از مهمترین آنهاست.
فرماندار عسلویه اظهار کرد: ساخت مجتمع خدمات اداری برای نخستین بار در استان بوشهر با هدف استفاده بهینه از زیرساخت ها و آسان سازی ارایه خدمات به مردم در عسلویه اجرا می شود.
وی گفت: در این مجتمع استقرار 10 دستگاه اجرایی پیش بینی شده است که در فاز نخست شش دستگاه مستقر خواهد شد.
محمودی افزود: اولویت واگذاری ساختمان در این مجتمع به دستگاه هایی است که زودتر در عسلویه مستقر شوند. ک/3
628/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن