تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819159617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش برف و سرما مدارس برخی مناطق کشور را تعطیل کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بارش برف و سرما مدارس برخی مناطق کشور را تعطیل کرد اخبار استانها - ایرنا - بارش برف و سرمای شدید که از چند روز گذشته بیشتر مناطق کشور را فرا گرفته، امروزهم سبب تعطیلی مدارس برخی استان ها و خانه نشینی دانش آموزان شد.


براثر بارش برف و یخبندان معابر، برخی مدارس استان های چهارمحال وبختیاری، اردبیل، آذربایجان غربی، زنجان، البرز، تهران، کرمانشاه، همدان، مرکزی، یزد، کردستان، خراسان رضوی و اصفهان برای چندمین روز پیاپی در هفته جاری تعطیل است.
اداره آموزش وپرورش کاشان در استان اصفهان مدارس ابتدایی و متوسطه اول این شهرستان و تمام مقاطع تحصیلی بخش های قمصر، نیاسر و بخش بزرگ کاشان را برای چهارمین روز متوالی روز چهارشنبه تعطیل اعلام کرد.
اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز مدارس نوبت صبح و عصر امروز استان را به دلیل سرما تعطیل اعلام کرده و ادارات دولتی نیز با یک ساعت تاخیر کار خود را شروع می کنند.
مدارس ابتدایی و راهنمایی استان کردستان روز چهارشنبه به دلیل بارش برف، لغزندگی معابر و سردی هوا تعطیل است.
در استان یزد نیز مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی یزد، زارچ، اشکذر، اردکان، میبد و مناطق میانکوه، سانیچ، نصرآباد و در بخش خضرآباد تمام مدارس چهارشنبه تعطیل است.
در استان مرکزی مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان ساوه و مدارس ابتدایی، راهنمایی و متوسطه شهرستان اراک روز چهارشنبه در دو نوبت صبح و عصر برای دومین روز متوالی تعطیل است.
مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی و متوسطه اول نواحی یک و دو نوبت صبح شهرستان همدان و شهرستانهای اسدآباد، تویسرکان و قلقلرود و مدارس ابتدایی و متوسطه اول نهاوند، خزل، بهار، لالجین، رزن، کبودرآهنگ، گل تپه، رزن ، سردرود، قهاوند امروز تعطیل است.
آموزش وپرورش کرمانشاه نیز مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول نوبت صبح شهرهای کرمانشاه، روانسر، پاوه، باینگان، جوانرود، ماهیدشت و گواور تعطیل است.
مراکز پیش دبستانی و دانش آموزان ابتدایی اسلام آبادغرب، دالاهو، صحنه، هرسین، ثلاث باباجانی، حمیل، دینور و بیستون در نوبت صبح و تمام مدارس شهرستان کنگاور چهارشنبه تعطیل هستند.
تمام مدارس مناطق 20گانه آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران نیز روز چهارشنبه به علت سرمای شدید و یخ زدگی معابر تعطیل است.
در استان البرز تمام مدارس نوبت صبح شهرستانهای کرج، ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد، اشتهارد و فردیس روز چهارشنبه تعطیل اعلام شده است.
اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان نیز برای چهارمین روز متوالی مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه نولت صبح زنجان به غیر از نواحی یک و دو را امروز تعطیل اعلام کرد.
در استان لرستان مدارس نوبت صیح و بعد ازظهر شهرستان بروجرد تعطیل است.
در استان اردبیل نیز تمام مدارس نوبت صبح و عصر در شهرستان های اردبیل، هیر، نمین، سرعین، نیر، پارس آباد، بیله سوار، جعفرآباد، اصلاندوز، گرمی و انگوت تعطیل اعلام شده است.
مدارس نوبت صبح پیش دبستانی و ابتدایی در ارشق، مشگین شهر و لاهرود استان اردبیل نیز تعطیل است.
اداره آموزش وپرورش مهاباد در آذربایجان غربی، مدارس ابتدایی و متوسطه نوبت صبح را برای دومین روز پیاپی تعطیل اعلام کرد.
در چهارمحال وبختیاری نیز مدارس سراسر استان در تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح امروز تعطیل است.
/ 684/ 605
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن