تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819402419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه 130 روستای در محاصره برف صومعه سرا بازگشایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

راه 130 روستای در محاصره برف صومعه سرا بازگشایی شد رشت – ایرنا – مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از بازگشایی راه 130 روستا از 160 روستای محصور در برف شهرستان صومعه سرا خبر داد .


ˈ محمد اکبر زاده ˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : تلاش بر این است تا راه بسته شده 30 روستای دیگر این شهرستان امروز بازگشایی شود .
وی با بیان اینکه امکانات زیرساختی آب ، برق و گاز به طور گسترده در این شهرستان برقرار است ، افزود : قطعی های جزئی در برخی از روستاهای این شهرستان وجود دارد که دستگاه های متولی در حال رفع آن هستند .
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه کمتر از 10 درصد روستاهای استان ( از دو هزار 100 روستای بالای 20 خانوار جمعیت ) هم اکنون در برف محصور هستند خاطر نشان کرد : تلاش راه و شهرسازی ، مدیریت بحران و بنیاد مسکن گیلان و کمک بحش خصوصی بر این است تا راه روستاهای محصور در برف امروز بازگشایی شود .
به گفته اکبرزاده ؛ بارش بیش از دو متر برف در صومعه سرا امدادرسانی در برخی از مناطق روستایی این شهرستان را با مشکلاتی مواجه کرد و تمامی دستگاه های خدمت رسان در تلاش برای رفع این مشکلات هستند .
به گزارش ایرنا ، شهرستان صومعه سرا با دو بخش سردار جنگل و مرکزی ، در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است . ک/3
7292/604
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن