تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818966948




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش برف و کولاک در گردنه آوج همچنان ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بارش برف و کولاک در گردنه آوج همچنان ادامه دارد قزوین - ایرنا - رییس اداره راه و شهرسازی آوج از ادامه بارش برف و کولاک در راهها و گردنه های این شهرستان خبر داد.


ˈاسماعیل جعفریˈ روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به بارش های 72 ساعت گذشته، عوامل راهدار طی عملیات شبانه روز گذشته اقدام به نمک پاشی و برفروبی سطح جاده های این شهرستان به منظور تسهیل در امر تردد خودروهای عبوری نموده اند.
وی با اشاره به بازبودن گردنه اوج و تردد خودروها در آن محور با زنجیر چرخ گفت : رانندگانی که قصد عبور از این محور را دارند باید مجهز به زنجیر چرخ و چراغ مه شکن باشند.
جعفری در ادامه افزود: راههای اکثر روستاها باز است و از امروز دو دستگاه بولدوزر در مناطق خرقان شرقی و غربی به منظور بازگشایی راههای روستاهای دور افتاده مستقر خواهند شد.
وی از شهروندان خواست تا پایدار شدن جو از سفرهای غیرضرور به ویژه شب هنگام پرهیز کرده و در صورت ضرورت سفر، ضمن همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل گرمایی، فاصله طولی خود با خودرو مقابل را حفظ کرده و در طول مسیر نیز به توصیه های عوامل راهدار مستقر در راهها عمل کنند.
627/ 614
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن