تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802755498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مناطق نفت خیزجنوب میزبان گردهمایی علوم زمین شناسی کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مناطق نفت خیزجنوب میزبان گردهمایی علوم زمین شناسی کشور است اهواز - ایرنا - سی و دومین گردهمایی و نخستین کنگره بین المللی تخصصی علوم زمین با رویکرد زمین شناسی نفت روزهای 27 و 28 بهمن امسال به میزبانی شرکت ملی مناطق نفت خیز دراهواز برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب معاون مدیر امور فنی- زمین شناسی گسترشی این شرکت چهارشنبه در این باره گفت: 200 مقاله به دبیرخانه گردهمایی ارسال شد که بر اساس امتیاز داوران علمی، 30 مقاله به صورت سخنرانی و 70 مقاله به صورت پوستر پذیرفته شده است.
فرخ ناصری کریموند افزود: موضوع این مقاله ها مرتبط با شاخه های مختلف زمین شناسی نفت از جمله مدل سازی و مطالعات زمین شناسی مخازن، ژئوشیمی، ژئوفیزیک، ژئومکانیک، حفاری، ارزیابی پتروفیزیکی، مهندسی نفت، زمین شناسی ساختمانی و نمودارهای تصویرگر، پوش سنگ، زیست محیطی نفت، چینه شناسی تحت الارضی، سکانس استراتی گرافی، الکتروفاسیس و تعیین گونه های سنگی است.
وی ادامه داد: داوری اولیه این مقاله ها دی ماه گذشته در سازمان زمین شناسی کشور در تهران برگزار شده بود و مرحله پایانی و جمع بندی داوری 12 بهمن با حضور نمایندگانی از سازمان زمین شناسی کشور، مرکز زمین شناسی منطقه جنوب باختری کشور- اهواز، دانشگاه شهید چمران و معاونت زمین شناسی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در اهواز انجام شد.
ناصری کریموند خاطر نشان کرد: روز نخست همایش به سخنرانی و ارایه مقاله ها اختصاص دارد و در روز دوم شش کارگاه آموزشی و دو بازدید صحرایی در ارتباط با زمین شناسی نفت برگزار می شود.
معاون مدیر امور فنی- زمین شناسی گسترشی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب هدف از برپایی این گردهمایی را افزایش تعامل میان کارشناسان صنعت نفت و پژوهشگران مراکز علمی عنوان کرد و افزود: این شرکت آمادگی دارد در سال های آینده نیز میزبان این گردهمایی باشد.
در این ارتباط رییس مرکز زمین شناسی و اکتشافات معدنی منطقه جنوب باختری کشور (اهواز) گفت: گردهمایی علوم زمین از سال 1360 تاکنون هر سال از سوی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور در تهران برگزار می شد که امسال به صورت تخصصی علاوه بر تهران، در 12 استان از جمله خوزستان برگزار خواهد شد.
علی اژدری افزود: ملاک برگزاری گردهمایی تخصصی علوم زمین در هر استان متناسب با استعدادها و قابلیت های زمین شناسی آن استان است و با توجه به این که استان خوزستان قطب تولید نفت کشور است شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به عنوان برگزار کننده سی و دومین گردهمایی علوم زمین با رویکرد زمین شناسی نفت انتخاب شد.
وی افزود: در برپایی این گردهمایی علاوه بر سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه شهید چمران اهواز مشارکت دارند. ک/1
7162/641
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن