تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803145119




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان مشکلات اعتباری و تجهیزاتی را از موانع فعالیت این جمعیت عنوان کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان مشکلات اعتباری و تجهیزاتی را از موانع فعالیت این جمعیت عنوان کرد اهواز-ایرنا-مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان فقر لجستیک شدید، کمبود نیروی انسانی و اعتباری را از جمله مشکلات فعالیت این جمعیت دراستان عنوان کرد.


دکتر علی خدادادی عصرسه شنبه درایین تودیع ومعارفه مدیریت عامل جمعیت هلال احمر خوزستان در سینما هلال اهواز با ابراز تاسف از توسعه نیافتگی خوزستان گفت: اگر این امر ناشی از عوامل ضدتوسعه باشد، لازم است این عوامل شناسایی و آسیب شناسی شود.
وی حاشیه نشینی را یکی از نشانه های این توسعه نیافتگی نام برد و گفت : لازم است تدابیر جدی تری در جهت حل این گونه مشکلات اندیشیده شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: شان، منزلت و جایگاه مردم استان خوزستان که دین خود را به اسلام ادا کرده اند، آن چیزی نیست که اکنون می بینیم. امیدواریم در فضای اعتدال وتدبیر وامید به تلاش برای ارتقا ی جایگاه استان گامهای اساسی برداشته شود.
وی تدوین برنامه چهار ساله برای جمعیت هلال احمر بر مبنای منشور این جمعیت را یکی از اقدامات مهم و اساسی آتی خود عنوان کرد وافزود: در بحث اولویت سنجی این برنامه، بحث امداد و نجات در اولویت نخست قرار دارد و پس از آن حوزه های بهداشت و درمان، توانبخشی، داروخانه و داوطلبان در اولویت های بعدی مدنظر قرار دارند.
وی ادامه داد: تلاش در جهت تعمیق ارزش های دینی از جمله مباحثی است که هر چند به آن پرداخته شده ولی لازم است بیش از گذشته به آن پرداخته شود و این ضرورت نیز در دستور کار جمعیت هلال احمر خوزستان قرار گرفته است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: وضعیت پرداختی کارکنان جمعیت هلال احمردر مقایسه با پرداختی سایر ادارات بسیار پایین است بنابراین تلاش در جهت ارتقا وضعیت معیشتی پرسنل نیز یکی از ضرورت هایی است که به آن توجه خواهد شد.
خدادادی تکمیل پروژه های نیمه تمام جمعیت هلال احمروجذب اعتبارات لازم ،طراحی و پیگیری اجرای برنامه های جدید به منظور افزایش درآمدهای اختصاصی جمعیت هلال احمر را از جمله دیگر اهداف مورد نظر خود عنوان کرد.
علی عسکر ظاهری، مدیرعامل پیشین جمعیت هلال احمر خوزستان نیز طی سخنانی در این مراسم گفت: جمعیت هلال احمر استان بیش از 131 هزار عضو دارد که داوطلبانه در حال خدمت هستند که حدود 4400 نفر آموزش های مرتبط با حوزه امداد و نجات را فرا گرفته اند.
وی اظهار کرد: خوزستان، استان بسیار باارزشی است و مردم شریفی دارد که شایسته خدمت هستند و از بین همین مردم جوانانی داوطلبانه به پا خاسته اند و از خود می گذرند تا به مردم خدمت کنندوعملکرد آنان در امدادرسانی در حادثه زلزله آذربایجان شرقی وزلزله بوشهر نمونه بارزی از تلاش وعملکرد شاخص جوانان استان خوزستان بود.
ظاهری با اشاره به انتصاب دکتر خدادادی به مدیریت جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: مسوولیت ها یک امانت هستند و مدیریت ها به خصوص در جمعیت هلال احمر مانند دوهای امدادی است ودرنهایت همه ما افتخار می کنیم که خدمتگزار مردم هستیم.
وی ادامه داد: اگر خوزستان در کشور جزو بهترین ها می شود، جوانان و داوطلبان ما در سطح ملی مقام های برتر کسب می کنند، اگر الگوی جمعیت هلال احمر خوزستان در ثبت و ضبط کارهای حقوقی در کشور رتبه نخست را کسب می کند، اگر توانستیم 16 پروژه بسیار خوب را به مردم تحویل دهیم، همه این ها را مدیون تلاش ها و زحمات همکاران خود می دانم و بنده تنها یک هماهنگ کننده در میان اینها بوده ام.
ظاهری استقرار بالگرد MI17 در استان خوزستان ، امکانات ارتباطی، اتوبوس ها و آمبولانس ها راازجمله امکانات امدادی این جمعیت دراستان عنوان کرد وگفت:علاوه براین انبارهای جمعیت تکمیل اند، پروژه های عمرانی در حال پیشرفت هستند، ولی این شروع کار است
وی به اخذ مجوز ایجاد چهار شعبه در چهار شهرستان اشاره کرد وافزود:اخذ مجوز برای پنج شعبه دیگر در دستور کار قرار دارد اما کارهای بسیاری برای انجام وجود دارد که همه ما دکتر خدادادی را در تحقق اهداف جمعیت یاری خواهیم کرد.
دراین آیین دکتر علی خدادادی به عنوان مدیر جمعیت هلال احمر خوزستان معرفی واز تلاشها و خدمات علی عسکر ظاهری تقدیر وتشکر شد.
643/642
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن