تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802455356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک هزار و 372 پروژه در یکسال گذشته در استان اردبیل به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک هزار و 372 پروژه در یکسال گذشته در استان اردبیل به بهره برداری رسید اردبیل - ایرنا - معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت : از دهه فجر پارسال تاکنون تعداد یک هزار و 372 پروژه مختلف در مناطق مختلف این استان مورد بهره برداری قرار گرفته است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید کمال الدین میرجعفریان روز سه شنبه در مراسم افتتاح پروژه های شهرداری اردبیل افزو : برای مجموع این پروژه ها بیش از 645 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
وی همچنین بهره برداری از 36 هزار واحد مسکن روستایی و شهری با مجموع اعتبار یک هزار و 254 میلیارد تومان را از دیگر کارهای انجام شده در این مدت ذکر کرد.
وی اجرا و بهره برداری از این تعداد طرح و پروژه را در استان اردبیل در شرایطی که ایران اسلامی زیر فشارها و تحریم های نظام سلطه و بدخواهان این مرز و بوم قرار دارد نتیجه پایداری و مقاومت مردم ایران دانست.
وی اظهار کرد : کشورمان در عرصه های بین المللی در حالیکه 35 سال از انقلاب اسلامی می گذرد به پیشرفت ها ، اقتدار و موفقیت های مختلفی دست یافته و بدون شک همه این ها در سایه خون شهیدان ، ایستادگی مردم و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.
او در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به این که ایجاد منبع درآمد پایدار برای شهرداری اردبیل به منظور پیشرفت هرچه بیشتر و ارائه خدمات بهتر ضرورت دارد گفت: این کار از طریق مشارکت بخش خصوصی امکان دارد.
وی ابراز امیدواری کرد با ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری اردبیل بتوان به پیشرفت اقتصاد این شهر و ایجاد اشتغال برای جوانان کمک کرد.
وی راهبندان و ترافیک را از معضلات مهم شهری اردبیل دانست و خاطرنشان کرد که این مورد از برنامه های اولویت دار این شهر است که تلاش می شود در سال آینده با اجرای طرح های موثر به شکل چشمگیر به رفع این معضل کمک شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، فرماندار اردبیل نیز در این مراسم با گرامیداشت دهه مبارک فجر با اشاره به اینکه 45 درصد جمعیت استان اردبیل در این شهر سکونت دارند کارهای شهرداری را بسیار گسترده و با اهمیت ذکر کرد.
جواد زنجانی گفت: تلاش برای مشارکت هرچه بیشتر بخش خصوصی بهترین راه جبران بعضی عقب ماندگی ها در ارتباط با مسایل شهری در اردبیل است.
وی افزود : باوجود اقدام های گسترده ای که در چند سال اخیر از سوی ارگان های ذیربط به ویژه شهرداری اردبیل با همکاری شورای این شهر انجام شده اما کمبودهای زیادی در زمینه مسائل رفاهی و عمران شهری در اردبیل وجود دارد که امید است با همکاری مردم و ارگان های ذیربط در کوتاه ترین زمان ممکن با رفع آنها بتوان اردبیل را به جایگاه شایسته خود رساند.
به گزارش خبرنگار ایرنا عضو شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در این مراسم گفت: هرچند کارهای زیادی در چند سال اخیر از سوی این شورا و شهرداری اردبیل در شهر انجام گرفته اما ما با توجه به شان مردم شریف اردبیل آنها را کافی نمی دانیم.
ذکی الله خوشبخت ، افزود : نیازهای جامعه امروز در ارتباط با مسائل شهر بسیار زیاد هستند که باید تلاش شود با همکاری و همدلی جوابگوی شهروندان باشیم.
وی پایین بودن منابع درآمدی در اردبیل را ازعلل مهم بعضی مشکلات و عقب ماندگی ها در ارتباط با مسائل شهری دانست و خاطرنشان کرد باید فضا برای سرمایه گذاری بخش خصوصی بیش از پیش فراهم شود.
وی با تاکید بر کنار گذاشتن بعضی تفکرهای غلط در ارتباط با مشارکت دادن بخش خصوصی در اجرای طرح ها و پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی افزود: فرهنگ سازی در این باره ضرورت دارد.
به گزارش ایرنا ، سه پروژه شهری شامل نورپردازی پل بسیج در ورودی غربی شهر ، ساماندهی و بهسازی حریم رودخانه بالخلو به طول 350 متر و سامانه جی پی اس ناوگان خدماتی و عمرانی با مجموع هشت میلیارد و 150 مییلون ریال هزینه از سوی شهرداری اردبیل امروز همزمان با دهه مبارک فجر در اردبیل با برپایی مراسمی در مسجد یعقوبیه اردبیل با حضور جمعی از مردم و مسوولان مورد بهره برداری قرار گرفت.
592/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن