تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید از موزه تاریخ طبیعی آذربایجان غربی در دهه فجر رایگان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بازدید از موزه تاریخ طبیعی آذربایجان غربی در دهه فجر رایگان است ارومیه - ایرنا - مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: بازدید از موزه تاریخ طبیعی ارومیه در ایام دهه مبارک فجر رایگان است.


حسن عباس نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موزه تاریخ طبیعی ارومیه دارای سالن های تخصصی پستانداران، پرندگان، خزندگان، اکوسیستم های آبی و هفت اقلیم کشور و نیز سالن های جانبی همایش، کتابخانه، نمایشگاه عکس و غیره است.
وی اظهار کرد: موزه تاریخ طبیعی ارومیه که به عنوان بزرگترین موزه تاریخ طبیعی کشور است موزه ای منحصر بفرد می باشد که در نوروز امسال در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و زیربنای سه هزار و 300 متر مربع افتتاح شد.
عباس نژاد گفت: این مکان علمی و دیدنی هم اکنون به یک مرکز مهم برای ارائه آموزش های زیست محیطی و نیز آشنایی کودکان و نوجوانان و جوانان با حیات وحش منطقه و نیز بازدید گردشگران تبدیل شده است.
وی اظهار کرد: موزه تاریخ طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی واقع در فلکه آذربایجان است و از ساعت 9 صبح تا 14 بعد ظهر برای بازدید عموم دایر می باشد.
7125/583
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن