تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819042145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه موقت ورامین: جوانان عنصر اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بودند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه موقت ورامین: جوانان عنصر اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بودند ورامین – ایرنا – امام جمه موقت ورامین گفت: در جریان مبارزات انقلاب مردم ایران اسلامی به رهبری امام راحل، جوانان عنصر اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بودند.


حجت الاسلام سید محسن محمودی روز سه شنبه همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در جشن انقلاب اسلامی دبیرستان علوم و معارف اسلامی ورامین گفت: امام راحل در مبارزات انقلابی خود، از نیرو و توان جوانان در جهت اعتلای اسلام و انقلاب بهترین بهره را بردند و در اصل جوانان عنصر اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بودند .
وی افزود: شعور، اعتقاد و انگیزه جوانان باعث گردید تا روند پیروزی انقلاب اسلامی با سرعت بیشتری همراه گردد .
وی اظهار داشت: هدایت های پیامبر گونه امام راحل باعث گردید تا رژیم شاه نتواند با سیاست های دین گریز خود جوانان را به فساد، فحشا و انحراف بکشد و هدایت های ایشان باعث گردید تا جوانان در مقابله با سیاست های رژیم شاه به خیابان ها آمده و بساط ظلم را برچینند .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: دشمنان ایران اسلامی که پی به قدرت عظیم جوانان این نظام برده اند تلاش دارند تا با هجمه عظیم فرهنگی و بهره گیری از ابزارهایی نظیر ماهواره، تلفن همراه و اینترنت آینده سازان ایران اسلامی را از مسیر حق منحرف نمایند .
محمودی افزود: دشمنان ایران صدها شبکه ماهواره ای را جهت از بین بردن عفت نوامیس و به خطر انداختن بنیان خانواده به راه انداخته اند که متأسفانه عده ای هم قربانی این تبلیغات و هجمه های دشمن شدند که نمونه آن را می توان در برخی از بی حجابی ها و بی غیرتی های افراد در جامعه مشاهده کرد .
وی تصریح کرد: دشمنی استکبار جهانی با ایران تمامی ندارد، امروز نیز جوانان باید با مسلح شدن به بصیرت و شناخت در مسیر نظام حرکت نموده و توطئه دشمنان را خنثی نمایند .
وی مقطع جوانی را بسیار مهم ارزیابی نمود و گفت: دوران جوانی گذرا و کوتاه است ، جوانان باید از این ایام به درستی استفاده نمایند تا در آینده حسرت زمان از دست رفته را نخورند .
امام جمعه موقت ورامین تأکید کرد: امروز چشم مقام معظم رهبری به جوانان دوخته شده و آینده سازان می توانند در سایه ولایت مداری و حق شناسی، باعث رشد و بالندگی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی گردند .
تهرام/7254/ 699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن