تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819737576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران با تکیه برعلم و فناوری بیمی از تهدیدها و تحریم ها ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایران با تکیه برعلم و فناوری بیمی از تهدیدها و تحریم ها ندارد فردیس- ایرنا- رییس پژوهشگاه مواد و انرژی کشور گفت: ایران در 35 سال گذشته در بخش علم و فناوری پیشتاز منطقه بوده و با تکیه بر آن تهدیدها و تحریم ها را بی اثر کرده است.


به گزارش ایرنا، ˈعلی اصغر توفیقˈ روز سه شنبه در آیین گرامیداشت دهه فجر درسالن اجتماعات این پژوهشگاه، افزود: کشور ما با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با عظمت و قدرت به راه علمی خود ادامه می دهد و هراسی از تهدیدها و تحریم ها ندارد.
وی با اشاره به دستاوردهای علمی کشور بیان کرد: هراس بیگانگان از ایران فقط از یک سرزمین نیست بلکه هراس از انسانهای نابغه و دانشمند این سرزمین است، دشمنان از استعدادها و پیشرفت های علمی و فناوری کشورمان سخت نگران هستند.
توفیق در این مراسم از تلاش بی وقفه اعضای هیات علمی و کارکنان پژوهشگاه مواد و انرژی ایران قدردانی کرد.
حجت الاسلام نبی الله فضلعلی نماینده ولی فقیه در پژوهشگاه مواد وانرژی نیز به شخصیت امام خمینی (ره) از نگاه شهید مطهری اشاره کرد وگفت: ایمان واقعی به خدا، ایمان به هدف، ایمان به طریق و روش و ایمان به مردم ، از ویژگی های شخصیت امام (ره) بود.
وی افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی با ایمان به خداوند ، هدف خود را که ایجاد حکومت اسلامی بود با روشی که برای مبارزه با رژیم شاهنشاهی انتخاب کرد و با ایمان به مردم توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.
حجت الاسلام فضلعلی گفت: انقلاب اسلامی ایران با سه ضلع دین ، مردم و رهبری شکل گرفت و بنا به فرموده امام (ره) این انقلاب معجزه بزرگ قرن بود.
وی با بیان اینکه خون شهدا نیز به انقلاب اسلامی جان داد، افزود: مردم قم، تبریز و بتدریج سراسر کشور با جانفشانی ایران را حیات تازه ای بخشیدند.
پژوهشگاه مواد وانرژی ایران وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مشکین دشت استان البرز مستقر است.
محققان این پژوهشگاه تاکنون دستاوردهای بزرگ علمی در سطح جهان و کشور ارائه کرده اند.ک/2
7418/ 691 /537
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن