تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818864261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر دفاع:ایرانیان متجاوزان را به شدت تنبیه می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر دفاع:ایرانیان متجاوزان را به شدت تنبیه می کنند تهران- ایرنا- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ملت ایران در طول تاریخ همواره نشان داده که آماده دفاع از کیان نظام مقدس اسلامی است و متجاوزان را به شدت تنبیه می کند.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردارسرتیپ پاسدار ˈ حسین دهقان ˈ روز سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاح شبکه رادیو ترانک دیجیتال تترا بومی (طوبی)نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران این مطلب را در واکنش به برخی اظهارات اخیر مقامات آمریکایی بیان کرد.
سردار دهقان با بیان این که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آمادگی کاملی برای پاسخگویی به هرگونه جسارت گستاخانه ای از سوی آمریکا یا ر‍ژیم صهیونیستی دارد، افزود: به دولتمردان آمریکا نصیحت می کنیم که به عزم و اراده ایرانیان احترام بگذارند، چرا که ایرانیان ملتی متجاوز نیستند، اما متجاوزان را به شدت تنبیه می کنند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تهدیدات آمریکا را موضوعی تکراری دانست و اظهارداشت: این روز اولی نیست که آمریکا ملت ایران را تهدید می کند.
سردار دهقان اضافه کرد: آمریکایی ها یک بار گزینه های خود را روی میز گذاشته و با پشتیبانی قدرت های بزرگ، هشت سال جنگ به راه انداختند و تمام تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری خود را بکار گرفتند تا اراده مردم را در هم بشکند اما در آخر پیروز نهایی، ملت ما بود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مورد علت عصبانیت آمریکا از ملت ایران، گفت: ملت ما به رغم تمام محدودیت ها، توانستند در تمام زمینه ها موفق و سربلند شوند و امروزه بهانه نخ نمای برنامه هسته ای ایران را به دست گرفتند اما فعالیت های هسته ای ما تحت نظارت آژانس و NPT انجام می شود.
سردار دهقان در مورد شبکه طوبی نیروی انتظامی گفت: این شبکه به صورت آزمایشی ابتدا در شهرستان کرج استفاده شد که قادر است خدمات بسیار زیادی ارایه دهد.
وی با بیان این که ارتباطات پیش از این به صورت آنالوگ بود، گفت: هم اکنون این سیستم می تواند اطلاعات را به صورت صوت، تصویر و دیتا منتقل و برای کاربران امکانات بسیار زیادی فراهم کند.
سردار دهقان با اشاره به امن بودن این شبکه، افزود: به دلیل امنیت پایدار این شبکه، امکان ایجاد اختلال وجود ندارد.
وی با اشاره به برنامه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای حمایت از نیروی انتظامی در پایش مرزها، گفت: وزارت دفاع وظیفه تامین تجهیزات و ابزار تمام نیروهای مسلح را از جمله در این بخش بر عهده دارد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اضافه کرد: در بحث پایش مرزها نیز ارایه سیستم های اُپتیکی و راداری را در دستور کار داریم.
اجتمام(3)**9105**1478
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن