تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803583575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتماد در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اعتماد در یک نگاه تهران- ایرنا- «رفع حصر صحت ندارد»، «شمال ایران زیر بهمن برف» و «توتال عمل کند، بقیه می آیند» مهمترین خبرهایی است که روزنامه اعتماد در روز سه شنبه آنها را برجسته کرد.


اعتماد در تیتر نخست خود رفع حصر صحت ندارد را برجسته کرد و نوشت : مهم ترین پاسخ های غلامحسین محسنی اژه یی سخنگوی قوه قضاییه و دادستان کل کشور به خبرنگاران: هیچ کس ممنوع الورود نیست، اما اگر کسی متهم باشد و برگردد باید پاسخگوی اتهام خود باشد.
دستگاه قضایی، سیستم اطلاعاتی و امنیتی متعرض آنهایی خواهد بود که در سال 88 غیر قانونی از کشور خارج شده اند.
از خروج محمود خاوری از کانادا و رفتن او به امریکای لاتین بی خبریم، پرونده احمدی نژاد در مرحله تحقیقات است.
آخرین وضعیت پرونده های مهدی کروبی، بابک زنجانی، سعید مرتضوی، محمودرضا خاوری، علی مطهری و محمود احمدی نژاد محورهای اصلی نشست مطبوعاتی روز گذشته سخنگوی قوه قضاییه با اهالی مطبوعات بود.
در این نشست خبری محسنی اژه یی با تاکید بر ثبات مواضع قوه قضاییه اعلام کرد که هیچ تغییر سیاست و رویه یی در رسیدگی به پرونده حصر شدگان صورت نگرفته است.
او همچنین تاکید کرد که پرونده علی مطهری و اعلام جرم دادستان کشور علیه وی همچنان ادامه دارد و پرونده مختومه اعلام نشده است.
شمال ایران زیر بهمن برف، تیتر دیگر این روزنامه است.
بارش برف طی چهار روز گذشته، نه تنها ساکنان استان های شمالی کشور را غافلگیر کرده بلکه مسافرانی که فریب آرامش پیش از توفان را خورده و به امید تنفس هوایی پاکیزه، راهی خطه شمالی کشور شده بودند هم، زمین گیر برف شده اند در حالی که مسوولان متولی امدادرسانی و مدیریت بحران اعلام کرده اند که وضعیت جاده های مواصلاتی و معابر تردد در این استان ها به علت تداوم بارش ها همچنان خطرناک است.
استان های شمالی که طی چهار روز گذشته دمای کمتر از صفر را تجربه کرده اند در حالی واپسین روزهای زمستان را سپری می کنند که با معضل ناتوان کننده قطع آب، برق و گاز هم مواجه شده اند و همین اتفاق که ناشی از افزایش برودت هوا بوده عقربه زندگی را در استان های شمالی چنان کند کرده که شاید باید این بار به جای سخن آوردن از زلزله و سیل و رانش به عنوان بلای طبیعی، بارش برف را در جایگاه یکی از عظیم ترین بلایای طبیعی سال 92 برای ساکنان خطه شمالی کشور قرار داد.
اکنون نیازهای حیاتی ساکنان استان های مازندران و گیلان هم در معرض خطر قرار گرفته چنان که خبر از نیاز به نان و آب آشامیدنی رسیده و حتی تامین و توزیع 60 هزار قرص نان برای برخی مناطق هم ناکافی بوده است.
این روزنامه در خبر دیگری تیتر توتال عمل کند، بقیه می آیند را انعکاس داد.
سرانجام پس از توافقات ژنو نخستین هیات مذاکره کننده خارجی وارد ایران شد تا نشان دهد غربی ها به آنچه در جریان ژنو روی داده است متعهد هستند و می خواهند رابطه با ایران را از سر گیرند.
روز گذشته بزرگ ترین هیات های تجاری فرانسوی در حالی به اتاق بازرگانی ایران قدم گذاشتند که بنا به گفته فعالان اقتصادی ایرانی این نخستین بار در تاریخ است که چنین هیاتی برای انجام مذاکرات اولیه وارد یک کشور می شوند که این امر خود نشان از اهمیت رابطه اقتصادی با ایران و البته اهمیت ایران به عنوان قطب اقتصادی خاورمیانه برای غربی ها دارد.
بنا به اطلاعات و اخبار شنیده شده بعد از فرانسوی ها که بعد از مدت مدیدی دوری مجددا پا به ایران گذارده اند در طی امروز (15 بهمن ماه) و روزهای آینده هیات های دیگر نیز برای انجام مذاکرات اولیه به ایران خواهندآمد که ظاهرا فرانسه و آلمان نخستین اروپایی هایی هستند که برای سفر به ایران چمدان های خود را بسته اند.
روزنامه اعتماد همچنین در زیر عنوان خبری «جنجال سبد کالا» نوشت : شاید هیچگاه دولت تصور نمی کرد که یک سبد کوچک کالایی به جنجالی بزرگ در نخستین ماه های فعالیتش تبدیل شود، جنجالی که دامنه آن نه تنها ابعاد اجتماعی به خود گرفته بلکه به صورت ملموسی با مسایل سیاسی نیز گره خورده است.
وجود ابهامات مختلف در نحوه عرضه این سبد کالایی، مشمولان و جامعه هدف و مواردی از این قبیل، دست به دست هم داد تا روز یکشنبه همزمان با آغاز توزیع نخستین سبد کالایی در فروشگاه های طرف عرضه، صحنه های نازیبایی به تصویر کشیده شود، صحنه هایی که بازخوردی منفی در جامعه و البته در برخی رسانه های خارجی به همراه داشت.
اما این صحنه ها تنها به نخستین روز محدود نماند و روز گذشته نیز بار دیگر صف های طویل در برابر فروشگاه های عرضه کننده این سبد شکل گرفت.
طی دو روز قبل در حالی مردم در این صف ها ایستاده و انتظار دریافت سبد کالایی خود را می کشیدند که همزمان، مجلس به بهانه چالش های موجود در توزیع سبد کالایی، به صحنه تاخت و تاز اصولگرایان علیه دولت تبدیل شد.
از دیگر عناوین خبری این روزنامه برای امروز سخن کرزای است که گفته بود : هفت ماه است با اوباما حرف نزده ام . در این مطلب می خوانید: همیشه چیزهایی هست که ما نمی دانیم، به ویژه در حوزه سیاست. برای بسیاری تقریبا به معما تبدیل شده است، اینکه چرا حامد کرزای رییس جمهوری افغانستان که رابطه بسیار دوستانه با امریکا داشت و پس از حمله امریکا به افغانستان و سقوط نظام طالبان به قدرت رسید، از امضای توافقنامه امنیتی کابل- واشنگتن خودداری می کند؟
در حالی که لویه جرگه این توافقنامه را تایید نکرده و امضای آن را به رییس جمهور واگذار کرده است.
اما با وجود اصرار واشنگتن و چند بار تهدید و هشدار مقامات کاخ سفید، کرزای از امضای آن خودداری می کند.
برخی گمانه زنی می کنند که رییس جمهور افغانستان به دلیل نگرانی های امنیتی درباره انتخابات ریاست جمهوری افغانستان از امضای این توافقنامه امتناع می کند.
هر چند همچنان نقد طالبان ها به دولت افغانستان درباره واگذاری عرصه به امریکا پابرجاست.
**7304**9131**1104
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن