تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802993490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو مجموعه ورزشی ویژه جانبازان و معلولان در شرق و غرب پایتخت احداث می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قالیباف: دو مجموعه ورزشی ویژه جانبازان و معلولان در شرق و غرب پایتخت احداث می شود شهرری - ایرنا - شهردار تهران در دیدار با تعدادی از جانبازان 70درصدی پایتخت گفت: دو مجموعه ورزشی ویژه جانبازان و معلولان در شرق و غرب پایتخت احداث می شود.


محمدباقر قالیباف شهردار تهران به مناسبت دهه مبارک فجر، با تعدادی از نمایندگان جانبازان بالای 70 درصد شهر تهران دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار که در فضایی گرم و صمیمی و در دفتر شهردار تهران برگزار شد، نمایندگان جانبازان و ایثارگران بالای 70 درصد شهر تهران به طرح مسایل، مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند.
قالیباف ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، ابراز داشت: امیدوارم هرکجا که هستیم قدر امام(ره)، شهدا و ایثارگران را بدانیم و با دعای خیر شما تا روزی که زنده هستیم بر این راه پافشاری کنیم و بایستیم.
شهردار تهران با اشاره به درخواست مطرح شده از سوی جانبازان به منظور ساماندهی قبور شهدا، خاطر نشان کرد: براساس صحبت هایی که با خانواده معظم شهدا شده است، آنها به هیچ وجه مخالف ساماندهی مزار شهدا نیستند اما در این میان یک عده آدم سیاسی که هیچ نسبتی با خانواده شهدا و رزمندگان ندارند، اقدام به ایجاد هیاهو می کنند، این در حالی است که ما با خانواده معظم شهدا صحبت کرده ایم و آن ها نیز از این طرح راضی هستند.
قالیباف تصریح کرد: البته پیش از این بنیاد شهید و امور ایثارگران طرحی را برای نخستین بار در بهشت رضای مشهد مقدس اجرایی کرده بود که روح معنویت و فضای مزار شهدا را از بین برد، در آن زمان اعتراض خانواده شهدا نسبت به این طرح، درست بود حرف خانواده شهدا در تهران هم همین بود که نگران بودند تا آن اتفاقات مجددا در تهران نیفتد که ما نیز به خانواده معظم شهدا قول دادیم، این اتفاق نخواهد افتاد.
وی اظهار داشت :به عنوان مثال مادر بنده با سنگ قبر فرزندش انس گرفته است و حتی اگر این سنگ قبر شکسته شود نیز حاضر نیست آن را عوض کند. واقعیت این است که باید آن فضا را حفظ کنیم اما در این میان باید راهی هم باز شود تا مردم، جانبازان و پدران و مادران کهنسال شهدا بتوانند تردد کنند.
شهردار تهران در ادامه با تاکید بر ضرورت تسهیل در استفاده جانبازان و معلولان از مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم (ع)، ادامه داد: غیر از جانبازان و معلولان، افراد دیگری نباید از امکانات مجموعه قمربنی هاشم (ع) استفاده کنند، چرا که این مجموعه را ویژه استفاده جانبازان طراحی کرده ایم.
به گفته قالیباف، شهرداری تهران در حال طراحی دو مجموعه ورزشی دیگر ویژه جانبازان و معلولان در شرق و غرب پایتخت است که این مجموعه ها نیز در 5سال آینده احداث خواهند شد تا این عزیزان به لحاظ بعد مسافت مشکلی نداشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به پیشنهادات تعدادی از جانبازان درخصوص بوستان ولایت، تصریح کرد: در طول یکی، دو سال گذشته در حال مطالعه روی طرحی درباره پارک ولایت هستیم که این طرح در حال آماده سازی است و با اجرای آن یک کار ماندگار در بوستان ولایت انجام می شود. باید توجه داشت که هم اکنون به نوعی یک بهره برداری موقت از بوستان ولایت صورت می گیرد و امیدواریم کار اجرایی طرح جدید را از سال 93 آغاز کنیم.
شهردار تهران در بخش پایانی سخنان خود خطاب به جانبازان و معلولان تاکید کرد: من به همکاران در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز تاکید کرده ام که اگر جانبازان بالای 70 درصد و خانواده شهدا کاری در مجموعه شهرداری تهران داشته باشند که بر روی زمین مانده باشد، این امر از سهل انگاری من است.
وی گفت: از این رو همه مجموعه شهرداری تهران با جدیت به دنبال این موضوع هستند و مسایل مربوط به جانبازان بالای 70 درصد و خانواده معظم شهدا را پیگیری و حل و فصل می کنند.
در پایان این دیدار دکتر محمدباقر قالیباف با اهدای لوح یادبودی از جانباز 70 درصد حیدربنائی به منظور نظارت بر مناسب سازی فضای شهری بوستان ولایت تقدیر کرد.
راه اندازی زورخانه ویژه جانبازان و معلولان، راه اندازی نخستین عباسیه تهران، مناسب سازی معابر شهری، استفاده بهینه معلولان و جانبازان از مجموعه قمر بنی هاشم(ع)، تشکیل کارگروهی از جانبازان و ایثارگران به منظور بازدید از مناطق مختلف شهرداری تهران، طراحی پارکینگ مناسب معلولان و جانبازان در منطقه مرکزی پایتخت و درخواست تخصیص قطعه ویژه جانبازان و معلولان بالای 70 درصد از جمله مهم ترین درخواست ها و موارد مطرح شده در این دیدار بود که با دستور مساعد شهردار تهران مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
تهرام 687**1565
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن