تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819139366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرایط استفاده از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان آسان تر از قبل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شرایط استفاده از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان آسان تر از قبل شده است گرگان - ایرنا - مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: شرایط استفاده از مزایای این صندوق بیمه آسان تر از قبل شده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈسیدحمید کلانتریˈ دوشنبه شب در نشست شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در گرگان افزود: در گذشته برای جامعه هدف، محدودیت سنی داشتیم اما امروز این محدودیت وجود ندارد و افرادی که ساکن روستا باشند می ‎توانند از بیمه کشاورزان و روستاییان استفاده کنند.
وی با بیان این که جامعه هدف این صندوق بیمه، روستاییان بالای 18 سال هستند، ادامه داد: این بیمه اختیاری است و هر کسی که مایل باشد می‎ تواند از مزایای آن بهره ‎مند شود.
وی گفت: در مذاکراتی که انجام شده پیشنهاد داده ‎ایم تا برای سال آینده 330 میلیارد ریال بودجه برای این بیمه در نظر گرفته شود تا بتوانیم خدمات بهتری را به بیمه شدگان و روستاییان ارائه دهیم.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور افزود: با توجه به این که شرایط سنی در حوزه این بیمه برداشته شده و خدمات بیش تری نیز نسبت به گذشته ارائه می‎ شود در صورتی که بخواهیم جامعه آماری گسترده تری را زیر پوشش قرار دهیم باید تلاش بیش تری انجام شود.
به گفته کلانتری، اگر می ‎خواهیم جمعیت زیر پوشش خود را بالا ببریم باید تلاش‎ هایی که در طول هشت سال انجام دادیم را در یک سال انجام دهیم و برای این کار نیاز به همراهی تمامی دستگاه‎ های همکار و همسو است.
وی اظهار کرد: یکی دیگر از راه ‎هایی که بتوان خدمات بهتری را به مردم ارائه داد تا هم مردم و هم بیمه راضی باشند این است که از ظرفیت هدفمندی یارانه ‎ها استفاده کنیم و دولت سهم بیمه روستایی را هم در هدفمندی یارانه ‎ها و پرداخت یارانه به مردم در نظر بگیرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که این اتفاق رخ دهد، با بالا رفتن ظرفیت بیمه روستاییان و عشایر به احتمال زیاد سطح این بیمه حتی به بیمه تأمین اجتماعی نیز خواهد رسید.
7467/602
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن