تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818808385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهدا به ایران اسلامی عزت و آبرو بخشیدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهدا به ایران اسلامی عزت و آبرو بخشیدند سنندج- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان گفت: شهدا با نثار خون خود در راه آرمان ها و ارزش های والای نظام به کشور عزت و آبرو داده و دشمنان را خوار و خفیف کردند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد سلیمانی شامگاه دوشنبه در دیدار نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان با نماینده ولی فقیه افزود: شهدا صاحبان اصلی انقلاب بوده و نقش تاثیرگذار آنان در راه پیروزی نظام اسلامی، هشت سال جنگ تحمیلی و سایر عرصه های بر کسی پوشیده نیست.
وی با تاکید بر انتقال ارزش های انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بویژه میان نسل جوان گفت: امروزه نیز نظام از وجود فرزندان شهدا و ایثارگران بیش از پیش بهره برده و آنان همواره در راه پاسداری از انقلاب موثرترین نقش را دارند.
وی با بیان اینکه خانواده های شهدا و ایثارگران منشاء خیر و برکت در جامعه هستند اظهار کرد: رابطه خانواده شهدا با این نظام رابطه ای خونی است و این عزیزان ضامن بقای انقلاب اسلامی به شمار می روند.
سلیمانی در ادامه دهه فجر را فرصت مغتنمی برای انتقال دستاوردهای نظام و همچنین فداکاری شهدا و ایثارگران در جامعه عنوان کرد و گفت: آشنایی نسل جوان جامعه با رشادت های شهدا و همچنین اهداف انقلاب و چگونگی تداوم آن ضرورتی انکار ناپذیر است که باید همواره مورد توجه باشد.
وی با بیان اینکه فضیلت زنده نگه داشتن نام شهیدان کمتر از شهادت نیست بر سرکشی از خانواده های شهدا و رفع موانع و مشکلات موجود برسر راه این قشر تاکید کرد.
معاون فرماندار سنندج نیز در این جلسه عزت و آسایش امروز کشور را مرهون خون پاک شهدا دانست و گفت: به برکت خون ریخته شده جوانان این مرز و بوم است که امروز ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی جایگاه خود را یافته و حرفی برای گفتن دارد.
موحد امان اللهی افزود: امروز کشور ما به الگویی موثر در منطقه تبدیل شده به گونه ای که آری یا نه گفتن ایران اسلامی در تمامی معادلات سیاسی تاثیر گذار است.ک/2
7348/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن