تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803186400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قتل‌‌ دانشجوی‌ دختر‌ ایرانی‌ در‌ خارج‌ از‌ کشور/ 6 ایرانی در ترکیه زیر بهمن ماندند/ سارق را شناسایی کنید


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: قتل‌‌ دانشجوی‌ دختر‌ ایرانی‌ در‌ خارج‌ از‌ کشور/ 6 ایرانی در ترکیه زیر بهمن ماندند/ سارق را شناسایی کنید جامعه > حوادث - مروری بر مهمترین اخبار حوادث امروز سه شنبه 15 بهمن 1392

مهتاب ساوجی، دومین دختر دانشجوی ایرانی است که در فاصله زمانی کوتاهی در خارج از کشور کشته شده است. این بار محل قتل میلان بوده و محل پیدا کردن جسد ونیز. آن هم در یکی از کانال های آبی ونیز.حالا پس از سه روز از پیدا شدن جسد مهتاب، دو همخانه هندی او دستگیر شده اند که به گفته پلیس مظنون به قتل هستند.
به گزارش مجله مهر، مهتاب 31 ساله بود و دو سال پیش برای تحصیل عازم میلان شد تا در رشته هنر و آکادمی بررا درس بخواند. اما ساعت 1:30 بامداد شنبه و پس از گزارش یک راننده تاکسی، جسدش در یک کانال آبی پیدا شد تا پایانی باشد بر زندگی او.
البته پزشکی‌قانونی بعد از معاینه اولیه اعلام کرد که دو روز از مرگ مهتاب گذشته بوده و جسد حداقل چهارساعت هم روی آب شناور بوده چون زمان کشف جسد، در ریه مقتول آب وجود داشته است.
الساندرو جولیانو، رییس پلیس محلی میلان به وب سایت کوریره میلان گفته بود: بررسی های اولیه نشان می دهد ساعت 14روز دوشنبه گذشته مهتاب در آپارتمانش واقع در منطقه لکو به قتل رسیده و قاتل یا قاتلان قصد داشتند بعد از ارتکاب این جنایت جسد قربانی شان را در دریاچه بیندازند اما به دلیل ازدحام جمعیت و ترس از برملاشدن اسرار این جنایت جسد را با ترفندی خاص و با استفاده از قطار به منطقه لیدو ونیز منتقل کرده و در یک کانال آب انداخته اند.
پلیس ایتالیا پس از چند روز زوج هندی هم‌خانه این دانشجوی ایرانی را به اتهام قتل بازداشت کرده و آنها ابتدا مدعی‌ شدند هیچ ‌اطلاعی از سرنوشت مهتاب ندارند. اما در تحقیقات بعدی اعتراف کردند جسد او را از میلان به ونیز منتقل کرده‌اند.
زوج هندی زمانی مجبور به اعتراف شدند که پلیس پی برد آنها یک شب قبل از حادثه با مهتاب مشاجره شدیدی داشتند و همسایه‌ها صدای داد و فریاد آنها را شنیده‌اند. آنها اعتراف کردند که جسد مهتاب را به ونیز منتقل کردند اما مدعی شدند در مرگ او نقشی نداشتند و مهتاب به‌دلایل نامعلومی فوت شده ‌است.
این زوج گفتند: روزی که به خانه آمدیم جسد مهتاب را در اتاقش پیدا کردیم؛ چون خارجی بودیم، ترسیدیم پلیس حرفمان را باور نکند به همین خاطر جسد را داخل چمدانی گذاشتیم و می‌خواستیم به دریاچه بیندازیم اما چون جمعیت آنجا زیاد بود نتوانستیم و جسد را در کانال آب ‌انداختیم. بعد هم به میلان برگشتیم. قتل کار ما نیست.
وکیل متهمان که قصد دارد موکلانش را از قتل تبرئه کند، مدعی ‌شده مهتاب به‌دلیل مصرف زیاد الکل جان خود را از دست داده ‌است در حالی که پزشکی‌قانونی این ادعا را رد و علت مرگ مهتاب را خفگی عنوان کرده‌ است. مطابق این نظریه مهتاب ابتدا خفه و بعد جسدش به آب انداخته شده ‌است. تحقیقات پلیس نشان داد مهتاب دوروز قبل از حادثه تلفن همراهش را خاموش کرده‌ و در همان زمان با یکی از مقامات آکادمی محل تحصیلش مشاجره کرده ‌است بنابراین پلیس در حال تحقیق در مورد همه مدارک موجود است. در حال حاضر هم‌خانه‌های مهتاب در بازداشت هستند و تحقیقات از آنها ادامه ‌دارد.
تحقیقات پلیس نشان می دهد مهتاب در دوسال گذشته در آپارتمانی در میلان زندگی می‌کرده فقط با عده‌ محدودی از دوستان خود رفت‌وآمد داشته و مورد مشکوکی هم در پرونده او دیده نشده است.
خانواده مهتاب ساوجی پس از مرگ او از طریق دوستانش از این اتفاق با خبر شده اند و منتظر روشن شدن تحقیقات پلیس در زمینه قتل مهتاب هستند.   شش ایرانی در ترکیه زیر بهمن ماندند
خبرگزاری اخلاص ترکیه اعلام کرد که شش ایرانی در منطقه مرزی شمدینلی در مرز ترکیه و ایران زیر بهمن گیر افتادند.
به گزارش ایرنا، این خبرگزاری نوشت: گروه های امداد ترکیه پس از سقوط بهمن در ارتفاعات مرزی این کشور ، برای نجات ایرانیان گرفتار شده در بهمن، به منطقه اعزام شدند.
خبرگزاری نیمه دولتی ترکیه آناتولی نیز در خبری از ناپدید شدن چهار ایرانی بر اثر سقوط بهمن در ارتفاعات مرزی ترکیه خبر داد و نوشت: تلاش گروه های امداد برای پیدا کردن اتباع ایرانی ادامه دارد.   شناسایی شیطان شرق تهران در زندان/ اعتراف به زورگیری و آزار و اذیت زنان
مرد شیطان صفت که پس از ورود به خانه ها در شرق تهران علاوه بر زورگیری زنان را مورد آزار و اذیت قرار می داد در زندان شناسایی شد.
به گزارش مهر، ساعت هشت شب هشتم آبان امسال زن جوانی به همراه همسرش به کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس مراجعه و عنوان داشت: مرد جوانی حدود 30 ساله ، با تهدید چاقو وارد خانه شد و پس از سرقت طلا و جواهرات ، وجوه نقد و ... داخل خانه ، خودرو متعلق به همسرم را نیز از داخل پارکینگ سرقت کرد و از محل متواری شد.
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به عنف و به دستور شعبه چهاردهم بازپرسی دادسرای ناحیه 4 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
شاکی پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: در حال باز کردن در ورودی خانه بودم که ناگهان یک نفر آقای حدود 30 ساله ، جلوی دهانم را گرفت و با تهدید چاقو داخل خانه شد و مرا تهدید کرد تا سر و صدا نکنم . پس از سرقت گوشواره طلا ، دوربین ، لب تاپ ، 600 هزار تومان وجه نقد و... ، سوئیچ پراید همسرم را برداشت و ماشین را از داخل پارکینگ سرقت و از محل متواری شد.
سرانجام آذر امسال ماموران تجسس ویژه کلانتری 144 تهرانپارس متوجه شدند که یکی از مجرمین سابقه دار منطقه خاک سفید به نام مهدی که اعتیاد به موادمخدر داشته و شغل مشخصی هم ندارد ، با پراید در حال تردد در محدوده شرق تهران است. مشخصات پراید بررسی و ماموران متوجه شدند که دستور توقیف خودرو در سیستم جامع پلیس ثبت شده است.
ماموران با اطلاع از سرقتی بودن پراید، محل تردد مهدی در منطقه جوادیه تهرانپارس را تحت مراقبت قرار داده تا اینکه ساعت 13 پنجم آذر امسال، مهدی با مشاهده مامورین قصد متواری شدن از دست آنها را داشت که طی یک تعقیب و گریز و به علت عدم توجه به دستور ایست، مامورین اقدام به تیراندازی به سمت خودرو کرده اما مهدی همچنان تلاش داشت تا از دست آنها متواری شود که با توجه به شلیک چندین تیرهوایی از سوی مامورین و عدم توجه به دستور ایست، مهدی از ناحیه پای راست مورد هدف گلوله قرار گرفته و دستگیر شد.
با انتقال متهم به پایگاه چهارم پلیس آگاهی، وی در اظهاراتش به کارآگاهان عنوان داشت که خودرو را یکی از دوستانش به نام مسعود به وی تحویل داده است. با معرفی مسعود به عنوان سارق به عنف منزل و خودرو، وی به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه موادمخدر، زورگیری، سرقت موتورسیکلت، سرقت داخل خودرو و ... مورد شناسایی قرار گرفت. شاکی نیز پس از مشاهده تصویر متهم، وی را به صورت کامل و دقیق مورد شناسایی قرار داد.
با شناسایی مسعود به عنوان متهم اصلی پرونده، دستور شناسایی و دستگیری وی در سیستم جامع پلیس ثبت و پس از مدتی کارآگاهان پایگاه چهارم آگاهی متوجه شدند که مسعود به اتهام دهها فقره سرقت داخل خودرو از سوی پلیس آگاهی شهرستان بابل دستگیر و به زندان منتقل شده است. بلافاصله هماهنگی های لازم انجام و متهم برای انجام تحقیقات به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
با آغاز تحقیقات از متهم، مسعود به سرقت به عنف از منزل شاکی و همچنین سرقت های مشابه اعتراف کرد . متهم در ادامه اعترافاتش عنوان داشت که در چندین فقره از سرقت هایش و با وجود سرقت اموال باارزش داخل خانه ها، با تهدید سلاح سرد اقدام به آزار و اذیت زنان کرده است. از جمله در یک فقره از سرقت ها در شهر اصفهان ، متهم پس از سرقت طلا و جواهرات زن جوانی را مورد آزار و اذیت قرار داده است.
متهم در خصوص پرونده سرقت به عنف همراه با آزار و اذیت به کارآگاهان گفت: پس از مصرف شیشه در داخل خودرو ، متوجه زن جوانی شدم که وارد یک ساختمان مسکونی شد. متوجه شدم که در ساختمان کاملا بسته نشده و از همین فرصت استفاده کرده و وارد ساختمان شدم . زن جوان به همراه بچه چند ساله اش در داخل خانه بود که با دیدن من بسیار ترسید . با تهدید چاقو او را مورد مورد آزار و اذیت قرار داده و پس از سرقت طلا و جواهرات همراه این زن ، او را در داخل اتاقی حبس کرده و به سرعت از ساختمان خارج شدم.
با اعترافات به دست آمده از مسعود، شناسایی دیگر جرایم ارتکابی متهم از جمله سرقت های به عنف در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
با بررسی پرونده سرقت های مشابه، تعداد دیگری از شکات و مالباختگان در مناطق و شهرک های حاشیه شرق تهران شناسایی و پس از مواجهه حضوری با متهم ، مسعود را به صورت کامل مورد شناسایی قرار دادند.
یکی از شکات پس از شناسایی متهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت 10 شب 13 مهر امسال در خیابان قنات کوثر و هنگام بازگشت به منزل، برای خرید دارو از ماشین پیاده شده بودم. لحظه ای که سوار ماشین شدم، ناگهان شخصی ناشناس با شمشیر سوار ماشین شد و با تهدید اقدام به سرقت وجه نقد، ساعت و ضبط خودرو کرد.
یکی از شکات زن پرونده نیز پس از شناسایی متهم به کاراگاهان گفت: متهم از بالکن وارد خانه شد و با تهدید چاقو عنوان داشت که در صورتیکه صدایم دربیاید مرا خواهد کشت . بعد گفت: هرچه طلا داری بده و با قیچی دستبند داخل دستم را برید و پس از سرقت دستبند، یک انگشتر، یک جفت گوشواره و یک ساعت، مرا به داخل اتاقی برد و محبوس کرد.

مسعود؛ متهم به زورگیری و آزار و اذیت زنان

سرهنگ رضا مؤذن، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح متهم به ارتکاب سرقت های متعدد و احتمال افزایش تعداد جرایم ارتکابی و تعداد شکات و مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است. به همین خاطر از تمام شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا برای طرح و پیگیری شکایات خود به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در سیدخندان - خیابان ابوذر غفاری - جنب کلانتری 120 سیدخندان مراجعه کنند.   دستگیری سارقانی که عاشق پراید بودند
رئیس کلانتری 108 نواب از دستگیری سارقانی خبر داد که به ربودن پرایدهای مدل پایین علاقه‌مند بودند.
سرهنگ سید عباس نازرفتار در تشریح جزئیات این خبر با بیان اینکه در ساعت دو بامداد 30 آذرماه واحد گشت موتورسوار پلیس 110 در حین گشت‌زنی در محدوده خیابان جیحون به راننده پراید مشکوک می‌شود به ایسنا گفت: هنگامی که مامور گشت‌، قصد احراز هویت این راننده مشکوک را داشت، وی (راننده) اقدام به فرار به صورت پیاده می‌کند که نهایتا این فرد که هادی نام داشت، دستگیر و به کلانتری منتقل می‌شود.
وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که این فرد 23 ساله دارای سوابق متعددی در زمینه سرقت خودرو و لوازم داخل آن دارد، گفت: بررسی‌ها نشان داد که پرایدی که هادی در آن بود، به تازگی از محدوده کلانتری 119 مهرآباد جنوبی سرقت شده است.
رئیس کلانتری 108 نواب با بیان اینکه متهم در مواجهه با دلایل و مدارک، لب به اعتراف گشود، گفت: هادی در اعترافاتش گفت که به تازگی از زندان آزاد شده و برای تامین مخارج اعتیادش، با همکاری فردی به نام نادر اقدام به سرقت خودرو علی‌الخصوص پرایدهای زیر مدل 85 می‌کند که پس از انتقال به محل‌های خلوت و حاشیه‌ای، اقدام به باز کردن لوازم نو و با ارزش از جمله ضبط، باند، زاپاس و ... می‌کردند.
وی با بیان اینکه شناسایی همدستان این سارق و افراد مالخری که در ازای فروش اموال مسروقه برای وی مواد مخدر تهیه می‌کردند، در دستور کار قرار گرفت و پس از مدتی در یک عملیات هماهنگ و برنامه‌ریزی شده، تعداد شش نفر به نام‌های اژدر، سالار، مهران، غلام، نادر و عمران که جملگی در دهه 50 زندگی‌شان بودند، در مخفی‌گاهشان شناسایی و دستگیر شدند.
در بازرسی از مخفی‌گاه آنها 702 گرم انواع مواد مخدر و مبالغی پول و ترازوی مخصوص توزین، کشف و ضبط شد.
به گفته رئیس کلانتری 108 نواب، تمامی این افراد نیز در بازجویی به جرایم خود مبنی بر سرقت خودروهای پراید مدل پایین اعتراف کردند. متهمان به همراه پرونده متشکله در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.   شگرد جدید کلاهبرداری با عنوان فروش سبد کالا
سرهنگ النقی پور، رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی از شگرد جدید کلاهبرداران در پوشش توزیع سبد کالا خبر داد و به مهر گفت: همزمان با مطرح شدن خبر توزیع سبد کالا کلاهبرداران اقدام به ارسال پیامک و شماره پیگیری با موضوع منتخب ویژه خط تلفن همراه در برنده شدن سبد کالای 400 هزار تومانی به شهروندان می‌کنند.
این افراد در پیامک خود مدعی می شوند سبد کالا 400 هزار تومان ارزش دارد که با توجه به اینکه نام مخاطب در قرعه‌کشی تلفن همراه برگزیده شده، این سبد کالا با تخفیف، 276 هزار تومان به آنها فروخته می شود.
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی ادامه داد: با بررسی موضوع و ارسال نمونه ای از سبد کالا به اتاق اصناف مشخص شد کالاهای ارائه شده در این سبد تقلبی بوده و قیمت آن در مجموع 180 هزار تومان می باشد.
شهروندان در این خصوص باید هوشیار بوده و به پیامک های ارسالی درباره سبد کالا از سوی مراکز غیرمعتبر اعتنایی نکنند. این کلاهبرداران به صورت سراسری فعالیت کرده و از طریق سامانه پیامک 9830002531300021 پیامک‌های خود را ارسال می کنند.   سرقت اینترنتی فرزند از حساب بانکی پدر
فرمانده انتظامی لارستان استان فارس از کشف سرقت اینترنتی فرزندی از حساب پدر خود در این شهرستان خبر داد.
به گزارش فارس، حسین خلیفه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه از حساب بانکی شخصی 4 میلیون و 500 هزار ریال سرقت اینترنتی شده است، بلافاصله ماموران پلیس فتا موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
در نتیجه تحقیقات و پس از انجام کارهای فنی مشخص شد که این مبلغ توسط فرزند شاکی از طریق عابربانک به سرقت رفته است.   غرق شدن لنج باری در آبهای ابوموسی
یک فروند لنج باری در 25 مایلی جزیره ابوموسی در آبهای خلیج فارس غرق شد.
این لنج با پنج خدمه پارسیانی از شارجه به سمت پارسیان در حرکت بود که نیمه شب گذشته بر اثر طوفان در خلیج فارس غرق شد.
صفایی، معاون فرماندار پارسیان به واحد مرکزی خبر گفت: سه خدمه این لنج بوسیله یکی از یدک کشهای سکوی نفتی در آبهای خلیج فارس نجات یافتند و برای درمان به ابوموسی برده شدند. ناخدا و یک خدمه دیگر این لنج باری مفقود شده اند و جستجو برای یافتن آنان ادامه دارد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان سرعت باد در خلیج فارس و تنگه هرمز دیشب بیش از 45 کیلومتر در ساعت بود.
بار این لنج شکر، روغن و برنج بود.   4کشته و 18مسموم در حوادث گاز گرفتگی
گاز گرفتگی در شهرهای ایران 4 قربانی و 18 مسموم برجا گذاشت. ردیف زمان مکان تعداد جانباختگان تعداد مسمومان شرح ماجرا علت 1 صبح سه شنبه 15 بهمن نهبندانِ خراسان جنوبی جانباخته نداشت 3 نفر خانواده ای در شهرستان نهبندان با منوکسیدکربن مسموم شدند، در این حادثه مرد 30 ساله اهل روستای بندانِ نهبندان به همراه 2 فرزند 8 و 11 ساله اش براثر استشمام گاز منوکسیدکربن ناشی از سوخت ناقص چراغ نفتی دچار مسمومیت شدند، این افراد با کمک ماموران اورژانس از مرگ حتمی نجات یافتند حال آنها اکنون رضایت بخش است استشمام گاز منوکسید کربن ناشی از سوخت ناقص چراغ نفت 2 بامداد سه شنبه 15 بهمن شهرک منظریه شهرضا در80 کیلومتری جنوب اصفهان 4 نفر مسموم نداشت بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن دو دختر یک و دو ساله و دو پسر چهار و پنج ساله از اعضای یک خانواده که ظاهرا تبعه افغانستان یا پاکستان بودند، جان خود را از دست دادند، بقیه اعضای این خانواده مشکل خاصی نداشتند و توسط تکنسین های اورژانس به صورت سرپایی درمان شدند، هنگام رسیدن اورژانس بر بالین این کودکان، مدتی از فوت آنها گذشته بود مشکلات فنی بخاری 3 بامداد سه شنبه 15 بهمن خیابان شاهد اصفهان جانباخته نداشت 2 نفر دو نفر با گاز منوکسیدکربن در خیابان شاهد اصفهان مسموم شدند که توسط خودروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند مشکلات فنی بخاری 4 صبح سه شنبه 15 بهمن شهرستان تیران و کرون اصفهان جانباخته نداشت 2 نفر یک مادر و کودک بر اثر استشمام گاز منوکسیدکربن در شهرستان تیران و کرون دچار مسمومیت شدند که توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند مشکلات فنی بخاری 5 سه شنبه 15 بهمن تالار  پذیرایی در بلوار معلم مشهد جانباخته نداشت 11 نفر عدم رعایت نکات ایمنی در نصب دودکش بخاری به مسمومیت یازده مهمان در تالار پذیرایی در بلوار معلم مشهد ختم شد، این عملیات با حضور آتش نشانان ایستگاه 5 آتش نشانی مشهد انجام شد، دراین عملیات بانوان آتش نشان نیز حضور داشتند که مداوای مسمومین با اکسیژن تراپی را انجام دادند، دو تن از مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند علت حادثه مسمومیت با منوکسیدکربن به خاطر نامناسب بودن خروجی های دودکش اعلام شد  282



سه شنبه 15 بهمن 1392 - 21:31:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن