تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819201412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلیه نیروهای امدادی و خدماتی رفسنجان آماده باش هستند/ بسته شدن محور خنامان و راویز


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > کرمان محمدی بهجت:
کلیه نیروهای امدادی و خدماتی رفسنجان آماده باش هستند/ بسته شدن محور خنامان و راویز
رفسنجان - خبرگزاری مهر: سرپرست فرمانداری شهرستان رفسنجان با اشاره به بارش شدید برف در رفسنجان از آماده باش کلیه نیروهای امدادی و خدماتی این شهرستان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، علی محمدی بهجت صبح سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران رفسنجان اظهار داشت: کلیه نیروهای امدادی و خدماتی شامل هلال احمر، راه و شهرسازی، اورژانس، شهرداریها و نیروی انتظامی آماده باش کامل هستند. وی ادامه داد: در حال حاضر راههای اصلی شهرستان رفسنجان و باز است ولی تردد در آنها با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است. ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده داروان سرپرست فرمانداری رفسنجان تصریح کرد: تنها دو محور راویز و خنامان مسدود است که به محض رفع مشکلات راههای اصلی این دو مسیر نیز بازگشایی خواهند شد. وی تصریح کرد: به دلیل کوهستانی بودن و بارش شدید برف از تردد خودروهای سنگین و تانکرهای حاوی سوخت در جاده داوران جلوگیری شده و مسیر این تانکرها به سمت کرمان تغییر یافته است. وقوع 10 سانحه رانندگی در رفسنجان/ 2 نفر جان باختند محمدی بهجت با بیان اینکه از آغاز بارش برف در رفسنجان تاکنون 10 مورد تصادف اتفاق افتاده است، عنوان داشت: این تصادفات در درون و بیرون از شهر اتفاق افتاده که در یک مورد آن امروز به دلیل یخبندان در محور سرچشمه برخورد دو خودروی سواری دو نفر جان خود را از دست دادند. وی بیان داشت: سه دستگاه گریدر، لودر و کمپرسی برای بازگشایی راههای مواصلاتی و هفت دستگاه کامیون نیز برای شن ریزی و نمک پاشی در جاده ها مورد استفاده قرار گرفته است. بارش 10 سانتیمتر برف در رفسنجان/تعطیلی کلیه مقاطع تحصیلی رفسنجان سرپرست فرمانداری رفسنجان به تعطیلی کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان اشاره کرد و افزود: برای فردا نیز باید منتظر شرایط جوی و برنامه های  ستاد مدیریت بحران استان کرمان باشیم. محمدی بهجت ابراز کرد:  تاکنون 10 سانتیمتر برف در رفسنجان به زمین نشسته است و از شهروندان رفسنجان می خواهیم در صورتی که مسافرت غیر ضروری در پیش دارید از رفتن به مسافرت خودداری و در صورت ضروری بودن سفر، حتما از زنجیر چرخ استفاده و البسه و وسایل و گرمایشی به همراه داشته باشند.
 


۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۲:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن