تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803938869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف کمیته امداد همچنان رفع مشکلات محرومان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هدف کمیته امداد همچنان رفع مشکلات محرومان است دماوند- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران گفت: کمیته امداد به عنوان یک نهاد عاطفی در نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد توجه است و هدفی جز رفع مشکلات محرومان را به معنای واقعی ندارد.


ˈتبارک سبحانیˈ روز دوشنبه در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری محله چالکا شهر دماوند که با حضور مسئولان شهرستانی و شهری برگزار شد، با اشاره به اهمیت جایگاه و نقش کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای خدمت صادقانه به مردم نیازمند، افزود: این مکان، نخستین شبکه نیکوکاری محله در شهرستان دماوند است که با هدف کمک رسانی به نیازمندان توسط خود مردم اداره و مدیریت می شود.
وی یکی از اهداف و شعارهای پیروزی انقلاب اسلامی را رسیدگی به محرومان و نیازمندان دانست و خاطرنشان کرد: گرچه در سال های گذشته شاهد شکل گیری انقلاب های متعدد در کشورهای جهان بودیم ولی هیچ کدام پایداری انقلاب اسلامی را با گذشت 35 سال از پیروزی نداشته است.
این مقام مسوول یکی از علت های پایداری انقلاب شکوهمند اسلامی را کمک به نیازمندان و محرومان عنوان و بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به فرمان امام راحل در سال 57 همزمان با پیروزی انقلاب به شکل رسمی کار خویش را آغاز کرد، در حالی که این نهاد از سال 42 فعالیت خود را برای حمایت از نیازمندان و محرومان پیش گرفته بود.
سبحانی ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، روستاهای بالای 500 خانوار ایران حتی یک دانشجو نداشت، ولی امروز بیش از 100 هزار دانشجو در کشور و بیش از سه هزار دانشجو در استان تهران تحت پوشش این نهاد هستند.
وی توسعه در این نهاد را از برکات انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: امروز به معنای واقعی گرسنه مطلق در کشور وجود ندارد زیرا یکی از علت های ماندگاری انقلاب توجه به محرومین و نیازمندان بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران نقش مردم در رشد و توسعه این نهاد را برای دست یابی به نقطه مطلوب بسیار موثر خواند و شهرستان دماوند را یکی از شهرستان های مورد توجه در این بخش عنوان کرد و گفت: این نهاد به همت مردم و با مشارکت آنان اداره شد و امروز نیز این همدلی و مشارکت به چشم می خورد که جای تقدیر و تشکر است.
سبحانی به افتتاح مرکز نیکوکاری محله چالکا شهر دماوند اشاره کرد و افزود: هدف از تاسیس این شبکه مدیریت صحیح بر ارائه خدمات و کمک های انسان دوستانه مردم و شهروندان به نیازمندان واجد شرایط است.
وی بیان کرد: افتتاح مراکز نیکوکاری محله علاوه بر آنکه از کمک های مکرر مردم و نهاد ها به افراد به ظاهر نیازمند جلوگیری می شود بلکه نیازمندان واقعی شناسایی و به آنان کمک خواهد شد.
این مقام مسوول با بیان اینکه تمامی صدقات و انفاق های مردم این محله برای خود نیازمندان مصرف می شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر شناسایی دقیق نیازمندان و اهدای کمک های مردم این محله برای نیازمندان همان منطقه، کمیته امداد نیز خدمات لازم را در این بخش ارائه می دهد.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران به دیگر خدمات این نهاد اشاره کرد و گفت: امروز کمیته امداد تنها به مددجویان تحت پوشش ارائه خدمات ندارد بلکه دیگر مردم نیز می توانند با مراجعه به این مرکز با نظارت مستقیم امام جماعت محله وام دریافت کنند.
وی بیان کرد: این اقدام علاوه بر رونق مسجد با توجه به قرار گرفتن این مکان در مسجد محله، در سرو سامان گرفتن کمک های مردمی نیز موثر است.
تهرام/7246/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن