تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820006954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهروندان لاهيجي نگران شرايط بد جوي نباشند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان کحالی:
شهروندان لاهيجي نگران شرايط بد جوي نباشند
لاهیجان - خبرگزاری مهر: شهردار لاهيجان گفت: با توجه به بارش برف در روزهاي اخير، ستاد بحران شهرداري به صورت شبانه روزي در حال انجام وظيفه است بنابراین شهروندان لاهيجي نگران شرايط بد جوي نباشند.



به گزارش خبرنگار مهر، رضا كحالي در حاشیه بازدید از نقاط مختلف سطح شهر لاهیجان از موفقيت كامل عمليات برف روبي خيابان هاي اصلي و فرعي خبر داد و افزود: هم اكنون با تلاش همكاران در مجموعه شهرداري تمام مسيرهاي اصلي شهر باز است. وی اظهارداشت: بيشتر محلات و كوچه هاي فرعي نيز برف روبي شده اند و عبور و مرور به حالت عادي در آنها صورت مي گیرد. شهردار لاهیجان گفت: شهروندان مي توانند در كمال آرامش و در كنار خانواده هاي خود از اين موهبت الهي بهره مند شوند و با خاطره اي خوب اين روزهاي برفي را سپري نمايند و نگران شرايط بد جوي نباشند.  مدير روابط عمومي شهرداري لاهيجان نيز گفت: شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر و مجموعه كاركنان شهرداري بصورت ۲۴ ساعته و با تمام توان خود آماده مقابله با هرگونه شرايط بحراني و حاد جوي هستند. مهدیه رجب پور همچنين ضمن دعوت شهروندان لاهيجي به حفظ آرامش و بردباري اظهار داشت: تيم عملياتي ستاد بحران شهرداري لاهيجان هم اكنون مشغول فعاليت هستند و به زودي كوچه هاي برخی مناطق با برف روبي دوباره آماده عبور و مرور عادي همشهريان گرامي خواهد شد. وی اذعان داشت: پاشيدن مخلوط شن و نمك در مسيرهاي اصلي از ديگر اقدامات انجام گرفته از سوی شهرداري لاهيجان است. مدیر روابط عمومی شهرداری لاهیجان گفت: شهردار لاهيجان در چهار شب گذشته نيز تا سپيده دم در دفتر مديريت ستاد بحران حضور داشته و امور را پيگيري و مديريت مي كردند. وی یادآورشد: شهروندان لاهيجان در صورت بروز مشكل يا حادثه مي توانند با شماره تلفن ۱۳۷ روابط عمومي و يا ۳۲۲۴۴۴۴ ستاد بحران شهرداري لاهيجان بصورت ۲۴ ساعت شبانه روز تماس حاصل کنند.


۱۳۹۲/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن