تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819241018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شادی امروز ملت ایران مرهون مجاهدت های حضرت امام (ره) است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرپرست فرمانداری قصرشیرین: شادی امروز ملت ایران مرهون مجاهدت های حضرت امام (ره) است قصرشیرین - ایرنا - سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: شادی امروز ملت ایران اسلامی، مرهون مجاهدت ها و تلاش های حضرت امام (ره) در مقابله با طاغوت و حکومت منفور پهلوی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈیاور محمدیˈ روز دوشنبه همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر در مراسم جنگ شادی که با حضور دانش آموزان دختر مقاطع تحصیلی قصرشیرین برگزار شد، افزود: جشن ها و شادی هایی که در طلیعه پیروزی سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می شود، مرهون مبارزات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه ما باید قدردان مجاهدت ها و رشادت های ایشان و شهدای انقلاب باشیم، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی با حفظ ارزش های دینی، امروز زندگی سعادتمندی دارند و در 35 سال اخیر نشان دادند با تمسک به تعالیم روح بخش دین اسلام می توان در دنیا و آخرت رستگار شد.
محمدی اظهار کرد: ملت ایران نشان داد هیچگاه تحت سلطه زور و طاغوت نخواهد بود و این مهم را در طول 35 سال انقلاب اسلامی با تحمل سختی ها اثبات کردند بنابراین امروز دانش آموزان بعنوان آینده سازان ایران اسلامی باید ادامه دهنده راه گذشتگان باشند چون آینده متعلق به شماست.
وی با تقدیر از مسوولان آموزش و پرورش در تدارک و برنامه ریزی برای این جشن، برگزاری چنین مراسمی را مایه نشاط و شادی مردم دانست و تاکید کرد: جشن های انقلاب باید با حضور و مشارکت مردم اجرا شود.
در این مراسم که به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار شد 270 میلیون ریال برای تهیه جهیزیه نوعروسان تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان قصرشیرین از سوی خیرین و شرکت کنندگان کمک شد.
جنگ شادی با حضور هنرمندان صدا و سیمای مرکز کرمانشاه برگزار شد، اجرای سرود، نمایش شعبده بازی و دیگر برنامه های شاد فرهنگی در این آیین، شادی و شعفی میان دانش آموزان قصرشیرینی ایجاد کرد قرار است سه شنبه (فردا) این جشن برای دانش اموزان پسر اجرا شود.ک/2
1234/567/9102
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن