تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818894592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه هزار طرح عمرانی، تولیدی و اشتغالزایی در سراسر کشور افتتاح می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فجر93 - از سیستان و بلوچستان آغاز می شود/ سه هزار طرح عمرانی، تولیدی و اشتغالزایی در سراسر کشور افتتاح می شود با حضور معاون اول رییس جمهوری که به منظور انجام سفری یک روزه به استان سیستان و بلوچستان، فردا دوشنبه وارد این استان خواهد شد، سه هزار طرح عمرانی، تولیدی و اشتغالزای دستگاه های اجرایی در سراسر کشور به طور همزمان افتتاح می شود.


به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در آستانه سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اسحاق جهانگیری به استان سیستان و بلوچستان سفر می کند.
معاون اول رییس جمهوری در این سفر پس از ورود به شهر چابهار، در یکی از روستاهای منطقه حضور یافته و در مراسم واگذاری بیش از 50 هزار واحد مسکن روستایی و افتتاح همزمان بیش از سه هزار طرح عمرانی، تولیدی و اشتغالزای دستگاههای اجرایی در سراسر کشور بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی شرکت خواهد کرد.
جهانگیری همچنین از منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار و سواحل مکران در حاشیه دریای عمان واقع در استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان بازدید کرده و سپس در جلسه کارگروه توسعه سواحل دریای عمان شرکت خواهد کرد.
شرکت و سخنرانی در همایش سرمایه گذاری توسعه استان سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه های معاون اول رییس جمهوری در این سفر یک روزه است.
وزرای کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیرو، امور اقتصادی و دارایی، آموزش و پرورش و راه و شهرسازی، معاون اجرایی رییس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، جهانگیری را در این سفر همراهی می کنند.
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 255]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن