تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803631730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش برف سنگین و یخبندان دانش آموزان آستارا را خانه نشین کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بارش برف سنگین و یخبندان دانش آموزان آستارا را خانه نشین کرد آستارا ـ ایرنا ـ مردم آستارا دیشب در پی بارش برف شدید با هوای منفی سه درجه سانتیگراد شب سردی را سپری کردند و امروز این برف سنگین و یخبندان برای دومین روز پیاپی دانش آموزان این شهرستان را خانه نشین کرد .


به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا ، هم اکنون در حالی که هوای این شهرستان نیمه ابری است و آفتاب کم رمقی تابیده ، ولی شدت سرما در شب گذشته همه معابر داخل شهر را با لایه ای از یخ پوشانده است .
عوامل شهرداری آستارا طی دو روز گذشته به صورت مداوم اقدام به برفروبی معابر کردند ولی با وجود برفروبی ، سطح معابر داخل شهر آستارا همچنان لغزنده است و خودروها و شهروندان با احتیاط طی مسیر می کنند .
بارش برف که از ساعات آغازین روز جمعه در مناطق جلگه ای غرب گیلان شروع شده بود ، از دیشب متوقف شده ولی مشکلات ناشی از برف سنگین همچنان خودنمایی می کند به طوریکه آب لوله کشی شده برخی از شهروندان به علت یخبندان دیشب قطع شده است .
دریای خزر نیز در محدوده شهر آستارا مواج است و ارتفاع موج در برخی مناطق ساحلی به بیش از یک متر می رسد .
بارش برف به خصوص در مناطق مرتفع جاده های غرب گیلان نیز متوقف شده ولی تردد در این محورها با کندی جریان دارد و راهدارخانه های مستقر در این مسیرها مشغول برفروبی و نمک پاشی جاده های کوهستانی منطقه هستند .
بارش برف همراه با کولاک در گردنه حیران در مسیر آستارا به اردبیل نیز که از سه روز قبل آغاز شده بود ، متوقف شده و 50 تا 70 سانتیمتر برف در این مسیر بر زمین نشسته است و تردد خودروها در این مسیر کوهستانی با کندی و تنها با زنجیر چرخ جریان دارد .
رییس اداره هواشناسی آستارا دمای شب گذشته در این شهرستان را منفی سه درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت : هم اکنون با توقف بارش میزان رطوبت شهرستان با 30 درصد کاهش به 61 درصد رسیده است .
فردین فرتوت نیا میزان بارش کل سامانه بارشی جدید را 62 میلیمتر و ارتفاع برف در شهرستان آستارا را 34 سانتی متر ذکر کرد و افزود : از امروز از میزان بارندگی ها کاسته شده و دمای هوا در غرب گیلان به تدریج افزایش خواهد یافت .
وی پیش بینی کرد که از فردا تا روز پنجشنبه ، یخبندان شدیدی در منطقه حاکم خواهد شد و شهروندان باید از هم اکنون خود را برای یخبندان آماده کنند .
رییس اداره راه و شهرسازی آستارا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آمادگی کامل ماموران راهداری برای بازگشایی مسیرهای جاده ای گفت : هم اکنون دو اکیپ مجهز راهداری مجهز به سه دستگاه لودر ، دو دستگاه گریدر ، چهار دستگاه برفروب و دو دستگاه نمک پاش در راهدارخانه بهارستان در ابتدای گردنه حیران مستقر شده است .
انور بی نیاز با اشاره به تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان از نخستین ساعات بارش برف و آغاز فعالیت اعضای این ستاد افزود : بر اساس مصوبات این ستاد برفروبی جاده های بین شهری به صورت مستمر انجام می شود و بارش برف اختلال جدی در تردد خودروها ایجاد نکرده است .
وی با توجه به یخبندان در جاده آستارا به تالش و مه آلود بودن مسیرهای کوهستانی شهرستان در گردنه حیران ، به رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی کوهستانی غرب گیلان را دارند ، توصیه کرد که خودروهای خود را به زنجیر چرخ و وسایل و تجهیزات ایمنی مجهز کنند .
وی با اشاره به توقف بارش برف در ارتفاعات منطقه بیان کرد : با توجه به احتمال بروز کولاک و لغزنده بودن سطح جاده های کوهستانی غرب گیلان توصیه می شود که آخر این هفته خودروها از تردد بدون زنجیر چرخ در این مناطق خودداری کنند.
بی نیاز اضافه کرد : هم اکنون تمامی جاده های بین شهری شهرستان باز است و تردد با کندی جریان دارد و بازگشایی برخی مسیرهای مسدود روستایی نیز از صبح امروز آغاز شده است . ک/3
535/604
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن