تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820363261




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصرف داروی اسید فولیک قبل و در حین بارداری ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مصرف داروی اسید فولیک قبل و در حین بارداری ضروری است مشهد- ایرنا- دانشیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مصرف داروی ˈاسید فولیکˈ پیش از بارداری و در حین بارداری برای پیشگیری از بیماری های عصبی در جنین ضروری است.


دکتر فریده اخلاقی با بیان مطلب فوق افزود: همه زنان باید پیش از بارداری بین یک تا سه ماه قرص اسید فولیک با دوز یک میلی گرم استفاده کنند و مصرف این قرص را تا سه ماهه اول بارداری ادامه دهند.
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، این متخصص زنان و زایمان بر اهمیت مشاوره های تخصصی و وقوع بارداری های پیش بینی شده به منظور سلامت مادر و جنین تاکید کرد.
وی گفت: دوز مصرف قرص اسیدفولیک در زنانی که سابقه تولد نوزاد با ناهنجاری های سیستم عصبی، دیابت، صرع و غیره را دارند، بیشتر و در حدود چهار میلی گرم است.
اخلاقی با تأکید بر انجام آزمایش های کنترلی و بررسی سلامت مادر پیش از بارداری،گفت: اگر بارداری ناخواسته و بدون برنامه ریزی اتفاق بیفتد، در سه ماهه اول به محض این که فرد متوجه بارداری شد، باید بررسی های لازم صورت گرفته و اسیدفولیک مصرف شود.
7487/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن