تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802760446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی به مناسبت دهه مبارک فجر در منطقه 10 تهران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی به مناسبت دهه مبارک فجر در منطقه 10 تهران
همزمان با فرا رسیدن ایام شکوهمند دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ضمن فضا سازی و آذین بندی منطقه ، جشن ها و ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی در منطقه 10 برگزار می شود .
به گزارش از خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران شهرداری منطقه 10 ، فرامرز عظیمی شهردار منطقه  ضمن اعلام این خبر گفت  : ایام دهه فجر یادآور رشادتها و دلیرهای مردم جان برکف ایران است که با ایثار و فداکاری و اتحاد و یکدلی توانستند ریشه رژیم شاهنشاهی را از مملکت اسلامی ریشه کن کنند .
 
 وی افزود : حفظ ارزش ها و آرمان های اصلی پیروزی انقلاب ، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و دلاوری ها و رشادت های مردم  ، آشنایی با اندیشه و شخصیت والای امام خمینی (ره) ، جلب توجه جهانیان به انقلاب و اهمیت لزوم حفظ سرمایه های انقلاب برای نسل های آینده از مهمترین اهداف برنامه های فرهنگی و آموزشی در این ایام است .
 
شهردار منطقه با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده تصریح کرد : در این ایام سطح منطقه آذین بندی می شود همچنین برنامه های شاد و متنوعی برای این ایام در نظر گرفته شده که توسط ادارات اجتماعی و فرهنگی نواحی سه گانه و با همکاری شورایاری ها و مدیران محلات ،مساجد ، پایگاههای بسیج و مدارس در مراکز فرهنگی سطح منطقه از جمله کتابخانه ها ، سراهای محله ، مساجد ، مدارس ، خانه های سلامت و اسباب بازی ، بوستانها ،  فرهنگسرها و مجموعه های ورزشی و ...  برگزار می شود .
 
وی یادآور شد : آذین بندی مراکز ، برپایی ایستگاه سلامت شامل (تست فشار خون ، تست قند خون ، معاینه رایگان ، مشاوره و تغذیه پزشکی و روان شناسی ، اجرای برنامه آموزشی ،مشاوره احکام مذهبی ، معرفی برنامه های آموزشی و جشنواره های مردمی ، برگزاری ایستگاه آموزش شهروندی ، قصه گویی از فضای انقلاب ، ثبت نام از نخبگان ورزشی ، ثبت نام کانون های نویسندگان تاریخ شفاهی و پرسشگران ، برگزاری تورهای دهه فجر ، برپایی جشن های انقلاب ، برگزاری کارگاه های آموزشی ، ، توزیع بروشور و پکیج و ... از مهم ترین برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده در این ایام است .
 
عظیمی خاطر نشان کرد : در روز 12 بهمن ماه و به مناسبت سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی زنگ انقلاب در سه مدرسه سطح منطقه نواخته می شود همچنین دیدار از انقلابیون و خانواده های معظم شهدا ، غبارروبی مزار شهدا و...  از دیگر برنامه ها خواهدبود .
 
وی تصریح کرد : منطقه 10 به دلیل  قرار داشتن در مسیر شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم اله روز 22 بهمن ماه میزبان جمع کثیری از شهروندان و اقشار مختلف مردم خواهد بود و بر همین اساس به منظور ایجاد یک روز شاد و مفرح برنامه های ویژه ای برای این روز تدارک دیده شده و خدمات مختلف فرهنگی ، اجتماعی در ایستگاههایی که به همین منظور برپا می شود به مردم ارائه خواهد شد .

انتهای‌پیام/







تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن