تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819118944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برف جاده چالوس را بست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برف جاده چالوس را بست تهران - ایرنا - مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: محور کرج چالوس در استان های البرز و مازندران از ساعت 18 امروز(شنبه)، 12 بهمن به علت بارش شدید برف تا اطلاع ثانوی بسته است.


به گزارش عصر شنبه ایرنا از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی، هموطنان برای آگاهی از وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور می توانند از طریق شماره تلفن 88255555 با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک این نیرو تماس بگیرند.
ساعاتی پیش نیز مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی، از مسدود شدن دو محور ˈفومن - سراوانˈ و ˈطارم - زنجانˈ واقع در استان زنجان، بدلیل بارش شدید برف و کولاک خبر داد.
در دو روز گذشته با ورود یک جبهه هوای سرد دمای برخی از مناطق کشور کاهش یافته و بدلیل ریزش برف در محورهای ارتباطی کوهستانی رفت و آمد خودروها با کندی انجام می شود.
پلیس از مردم درخواست کرد از سفرهای غیر ضروری خوداری کنند و هنگام عبور از جاده های کوهستانی، زنجیر چرخ، لباس گرم، سوخت کافی و مواد غذایی بهمراه داشته باشند.
اجتمام (1) 1293 1568
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن