تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802447426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیات اروپایی برای سرمایه گذاری درمنطقه آزاد انزلی اعلام آمادگی کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هیات اروپایی برای سرمایه گذاری درمنطقه آزاد انزلی اعلام آمادگی کردند انزلی - ایرنا - مدیران کنسرسیوم بین المللی سرمایه گذاری اروپایی در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، تمایل خود را برای سرمایه گذاری در این منطقه اعلام کردند.


به گزارش روز شنبه روابط عمومی منطقه آزاد انزلی به ایرنا ، سرگروه هیأت سرمایه گذاران اروپایی در این نشست گفت : موقعیت منطقه آزاد انزلی در ترانزیت بین المللی و مزایای قانونی حاکم بر آن عامل جذب سرمایه گذاران خارجی است .
ˈ والتر فاویل ˈ اظهار کرد : سرمایه گذاران ایتالیایی را برای حضور در بخش های مختلف این منطقه دعوت می کنم تا از مزایا و فرصت های سرمایه گذاری آن بهره مند شوند.
مدیرعامل و عضو هیأت مدیره گروه سرمایه گذاری پارازاگراس ایران و سوئد متشکل از 36 شرکت و سه بانک در کشورهای سوئد، ایتالیا و انگلستان نیز با بیان سابقه فعالیت کنسرسیوم تحت مدیریت خود در پروژه های راهسازی، ساخت پالایشگاه، بیمارستان، نیروگاه، هتل و فرودگاه، منطقه آزاد انزلی را یک منطقه بکر و دارای مزایای ارزشمند برای سرمایه گذاری اعلام کرد .
ˈ جهان ارکوازی ˈ افزود: با توجه به ظرفیت های قانونی منطقه و موقعیت استراتژیک بندرکاسپین در دریای خزر، آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در ساخت این بندرگاه اعلام می کنیم.
وی بندرکاسپین را پروژه ای ویژه برای سرمایه گذاری عنوان و نسبت به برگزاری جلسه کارشناسی مشترکی برای بررسی ابعاد و چگونگی همکاری مشترک در این پروژه در آینده نزدیک اعلام آمادگی کرد .
رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی نیز در این نشست در تشریح مزایا و معافیت های قانونی حمایت از سرمایه گذاری خارجی در این منطقه اظهار کرد: ثبت شرکت با مالکیت صد درصد خارجی، آزادی ورود و خروج سرمایه، معافیت 20 ساله از مالیات از مهمترین مزایای قانونی سرمایه گذاری در منطقه آزاد انزلی است.
ˈ رضا مسرور ˈ با اشاره به جایگاه راهبردی ترانزیتی این منطقه در کریدور شمال - جنوب خاطرنشان کرد : نزدیکی منطقه آزاد انزلی به مراکز صنعتی و پایتخت ایران ، مجاورت با کشورهای حاشیه دریای خزر و قفقاز، قرارگرفتن در استان گیلان به عنوان یکی از کانون های مهم گردشگری و کشاورزی کشور بخشی از ظرفیت های متمایز این منطقه نسبت به سایر مناطق آزاد کشور و عاملی برای سودآوری بیشتر سرمایه گذاران خارجی در این منطقه می شود.
وی با بیان اینکه تاکنون هزینه های اجرای موج شکن های بندر کاسپین، از سوی این سازمان تأمین شده، از گروه سرمایه گذاری اروپایی برای سرمایه گذاری در این منطقه دعوت به عمل آورد .
مسرور تصریح کرد: سرمایه گذاری در ساخت بندر کاسپین به عنوان بزرگترین بندر ایران در دریای خزر و مشارکت در طرح های گردشگری همچون هتل و مجتمع های گردشگری به همراه اسکله مارینا از جمله فرصت های سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی برای حضور طرف خارجی است.
این هیأت به دعوت سازمان منطقه آزاد انزلی از پروژه های منطقه بازدید به عمل آوردند.
منطقه آزاد انزلی به مساحت سه هزار و 200 هکتار در سه بخش مجزای محدوده شهرک صنعتی حسن رود، محدوده فاز تجارت و محدوده بندری اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان واقع شده است.
این منطقه یکی از مناطق آزاد هفتگانه ایران است که از سال 84 بعد از تعیین محدوده و معرفی اولین هیأت مدیره رسماً آغاز به کار کرده است.ک/1
695/620
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن