تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803004900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشخص نبودن جامعه هدف سبدکالایی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مشخص نبودن جامعه هدف سبدکالایی تهران - ایرنا - مرحله نخست سبد کالای حمایتی دولت قرار است از روز یکشنبه (فردا) در میان جامعه هدف توزیع شود که براین اساس مسئولان پیش بینی کردند 15 میلیون نفر این سبد کالایی را دریافت خواهند کرد.


به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایرنا، این سبد کالایی که شامل 10 کیلوگرم برنج، 4 کیلوگرم مرغ، 2 بطری روغن مایع و 2 بسته پنیر بسته بندی شده و یک شانه تخم مرغ یا 24 عدد بسته بندی شده می شود در حالی قرار است در بین جامعه هدف توزیع شود که هنوز برخی از متقاضیان از تعلق گرفتن و یا تعلق نگرفتن این سبد کالایی بی اطلاع هستند.
وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان مجری این طرح، پیش از این دو مسیر را برای اطلاع یابی از تعلق گرفتن این سبد کالایی در اختیار عموم گذاشته اما این دو مسیر هنوز نتوانسته پاسخگوی عموم جامعه هدف طرح سبد کالایی حمایت دولت باشد.
براساس اعلام این وزارتخانه متقاضیان می توانند قبل از مراجعه به مراکز توزیع از اختصاص این سبد کالایی اطمینان حاصل کنند: یکی ارسال کد ملی از طریق پیامک به شماره 5000499 و مسیر بعدی مراجعه به درگاه اینترنتی www.yaranehkala.ir است.
ارسال پیامک از روز جاری ساعت ها طول می کشد تا پاسخ قطعی بدهد و در مواقعی حتی جوابی ارسال نمی کند، این در حالی است که درگاه اینترنتی یادشده هم از ساعات اولیه امروز به سبب مراجعات بسیار پاسخگوی متقاضیان نیست.
در این میان کسانی هم بودند که موفق شدند از سامانه اطلاع رسانی سبد کالایی حمایتی جواب بگیرند اما پاسخ منفی و در مقابل عده ای نیز پاسخ مثبت دریافت کردند.
یک منبع آگاه در معاونت توسعه بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت که خواست نامش در خبر ذکر نشود، گفت: جامعه هدف سبد کالایی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری سازمان هدفمندی تهیه شده و این وزارتخانه هیچگونه دخل و تصرفی در جامعه آماری ارایه شده ندارد.
وی افزود: خبرنگاران و دانشجویان حائز دریافت این سبد کالایی نیز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت علوم، فناوری و تحقیقات تعیین می شوند لذا ما تعیین نمی کنیم که چه کسی باید سبد کالایی دریافت کند یا خیر.
از سوی دیگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز معیار تعیین خبرنگاران حایز شرایط را ثبت نام در سایت سمان اعلام کرد و گفت: خبرنگارانی که در این سایت ثبت نام کرده باشند لیست آنها در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت برای دریافت سبد کالایی قرار خواهد گرفت.
سبد کالایی طرحی است که دولت یازدهم برای حمایت از اقشار آسیب پذیر در دستور کار دارد و قرار است تا پایان سال این سبد در دو مرحله به اقشار مشمول پرداخت شود.
ارزش هریک از این دو سبد حدود 80 هزار تومان تخمین زده می شود و ظاهرا دولت قصد دارد این سیاست را در سال آینده هم ادامه دهد.
از جمله چالش های اساسی فراروی این طرح، متقاضیان مشمول دریافت این سبد است به گونه ای که از همان ابتدای طرح، شائبه هایی را در بین خانوارهایی که مشمول احتمالی این سبد نبودند، ایجاد کرد اما احتمالا در روزهای آینده همزمان با توزیع سبد کالایی و قطعی شدن عدم دریافت سبد کالایی ممکن است با مشکلات بیشتر مواجه شود.
اقتصام (5)1574**1558
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن