تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819664139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب اسلامی ایران به آسانی به دست نیامده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه بروجرد: انقلاب اسلامی ایران به آسانی به دست نیامده است بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: انقلاب اسلامی ایران به آسانی به دست نیامده و نهال نوپای انقلاب را خون هزاران شهید به درخت تنومندی تبدیل کرده است.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین ˈ حسن ترابیˈ روز شنبه در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه انصار بروجرد افزود: روی کار آمدن یک نظام دینی و مردمی در ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) با رشادتها و از جان گذشتگی مردان و زنان مومنی همراه بود که دراین راه سختیهای بزرگی را تحمل کردند.
به گفته وی قطع دست استعمارگران بزرگ از این آب و خاک هدف اصلی انقلاب اسلامی و امام (ره) بود که با پشتوانه بزرگ مردم همراه شد.
وی با بیان اینکه در دروان دفاع مقدس نیز ملت ایران با تمام وجود خود از موجودیت نظام مقدس اسلامی ایران دفاع کردند تا بتوانند سرنوشت خود را بدست بگیرند اضافه کرد: نسل اول و دوم و سوم انقلاب در تداوم راه شهدا و امام(ره) و با رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری این انقلاب را به سر منزل مقصود رسانده اند و امروز پاسداری و حفاظت از این انقلاب وظیفه نسل چهارم و جوانان برومند است.
امام جمعه بروجرد همچنین گفت: پایداری از میراث ارزشمند امام (ره) نگهبانی از انقلاب است که به عهده جوانان غیور این مرز و بوم می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: اگر می خواهید دین خود به شهدا و اسلام و انقلاب را ادا کنید باید با قدرت تمام مجاهدت علمی کنید و در سنگر تعلیم و تربیت به قله های ترقی و پیشرفت برسید.
وی اظهار داشت: در جهان امروز بزرگترین و مهمترین مولفه قدرت برخورداری از علم و دانش و فناوری های نوین است.
وی اضافه کرد: اگر بخواهیم در مقابل زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کنیم فرداری این کشور به تخصص و تعهد و تدین جوانان نیارمند است.
مدیر آموزش و پرورش بروجرد نیز در این آیین گفت: جوانان برومند این مرز و بوم امروز قلم در دست گرفته و با فتح قله های پیشرفت ایرانی آباد و آزاد را بوجود آورده اند.
ˈ فرج اله شاهوردی زادهˈ افزود: در زمان طاغوت فقط 66 اموزشگاه در سطح شهر ستان بروجرد وجود داشت ولی به برکت انقلاب در 35 سال گذشته حدود 180 آموزشگاه در نقاط مختلف شهر ستان بروجرد ساخته شده است.
وی اظهار داشت: علی رغم تحریمهای پیش روی ایران اسلامی در دهه مبارک فجر تعداد 11 پروژه آموزشی در سطح شهر ستان بروجرد افتتاح می شود.
وی اضافه کرد: همه امکانات لازم برای پرواز دانش آموزان با استعداد بر فراز قله های پیشرفت و ترقی وجود دارد و دانش آموزان شهر ستان بروجرد مانند سالهای قبل امسال نیز افتخارات بزرگی را برای شهر ستان به ارمغان خواهند آورد.
به گزارش خبرنگار ایرنا زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه انصار بروجرد با حضور امام جمعه و فرماندار ویزه بروجرد و جمعی از مسوولان همزمان با ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی به صدا درآمد.
7190
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن